Jump to content
Annons

Vilken sorts musikkock är du?


Recommended Posts

😳 haha..

Ja ris är bra mat. Kokar ris dagligen här. Billigt och gott.

Jodå, har bara det lilla problemet att en polare som är såndär hälsonisse övertalat mig att köpa fullkornsris och jag måste göra nåt fel för det är som att sitta och tugga gummikulor 😉

Nejnej! Jag kör fullkorn här. Det blir skitbra hela tiden. Uncle Bens fullkornsris. Det är grejjer det! 😄

Å fan, får prova dem nästa gång då, kör ju Willys budgetvariant nu. Och det måste ju vara där felet ligger 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Du kokar riset alldeles för kort tid och/eller med för lite vatten. Då kan det bli okokt, segt och hårt. Fullkornsris eller ännu hellre råris är nyttigt, polerat vitt ris är meningslöst. Du kan lika gärna tugga på en firewirekabel...

Men gott kan det vara...

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Du kokar riset alldeles för kort tid och/eller med för lite vatten. Då kan det bli okokt, segt och hårt. Fullkornsris eller ännu hellre råris är nyttigt, polerat vitt ris är meningslöst. Du kan lika gärna tugga på en firewirekabel...

Men gott kan det vara...

:musik

Hmm, ja det är ju förstås mycket möjligt. Försöker följa paketets anvisningar så gott det går men jag tror det skojar på mig :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...