Linus Aegman Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 (redigerat) Hej, jag har gjort min 2 låt och undrar om någon vill lyssna på den. det är en cover men eftersom man inte får lägga ut covers här så... hmm ja? la ut min 1a låt från en hemisda här på sidan i "allmänt" men då blev folk arga å se den skulle ligga e "demoinspelningar" men där får man ju inte ha covers? Redigerat 20 oktober 2005 av Linus Aegman
Antevante Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 Covers är ju inte tillåtet i "Allmänt" heller...
Björn Olsberg Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 Precis, reglerna gäller hela Studio Forum och har med upphovsrätt att göra - inte under vilken del du postar här.
Linus Aegman Postat 20 oktober 2005 Trådstartare Postat 20 oktober 2005 jag har hittat en sida där man kan lägga ut coverlåtar på man har gjort. Tror ni att jag kan länka till den sidan om jag gör en tråd har i forument så behöver inte ni stå ansvariga, eller funkar det så?
Cloudsurfer Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 jag har hittat en sida där man kan lägga ut coverlåtar på man har gjort. Tror ni att jag kan länka till den sidan om jag gör en tråd har i forument så behöver inte ni stå ansvariga, eller funkar det så? Jag tror inte det med tanke på föregående inlägg från Olsberg.
Linus Aegman Postat 21 oktober 2005 Trådstartare Postat 21 oktober 2005 jag har sett att djonas har gjort låtar där han har emd massa covers i, aja då borde d itne va några problem!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.