Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Vart kan man fåtag i demot av logic till pc, jag har letat i evigheter.

Jag tycker att du ska lära dig FL ordentligt först, innan du går vidare till profisionella musikprogram. Oftast är det bättre att leka av sig i - & lära sig grundläggande musikskapande (med allt vad det innebär) i något av de enklare programmen innan man ger sig på proffsgrejer.

Lycka till & ha det så bra.

Dela på andra sajter

Vart kan man fåtag i demot av logic till pc, jag har letat i evigheter.

Jag tycker att du ska lära dig FL ordentligt först, innan du går vidare till profisionella musikprogram. Oftast är det bättre att leka av sig i - & lära sig grundläggande musikskapande (med allt vad det innebär) i något av de enklare programmen innan man ger sig på proffsgrejer.

Lycka till & ha det så bra.

Haha som om att fl är ett lek program...

E-jay är det programmet som jag lekte av mig i för flera år sedan...

Bara för att fl är lite speciellt så behöver man inte säga att det är ett lek program 😏

Dela på andra sajter

FL Studio är ett lekprogram jämfört med Logic.

Dock är inlärningströskeln mycket större med Logic men

när man väl kan det undrar man hur man har kunnat klara sig utan det.

ialla fall ioch med att Apple inte tillverkar logic till PC än så blir det svårt att hitta något demo på det och på 30 dagar hinner du ändo inte lära dig speciellt mycket om programmet.

Logic 5.5.1 som är den sista versionen till PC kan man köpa för en 500 eller så

vilket det är värt.

men du kan ju pröva Gratisversionen (Nedbantad) Logicfun.

]Logic fun

Logic Fun Alt. Download

I övrigt har jag redan en gång svarat på den här frågan så SÖK funktionen har ju sin verkan för det var via den jag själv hittade länken jag ursprunligen la upp. 😎

Redigerat av Piccazzo
Dela på andra sajter

Tackar... :rolleyes:

Sorry att jag inte sökte... Finns det inget alternativ som man kan kryssa i för en popup ryta som säger till en. Eller en auto sök som letar efter frågan om den finns...?

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.