Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har nyss köpt ett M-Audio Delta 1010LT och kom pÄ att jag inte fÄr ut nÄgot ljud. UtgÄngarna Àr ju inte vanliga som jag har pÄ mitt Hifi system.. vanliga datorkablar passar ju inte!

HJÄLP!!!

Annons
Postat

Riktiga ljudkort anvĂ€nder inte minitele 😆😛😄

RCA-kontakter har du vĂ€l i din stereo? 😆

RCA-kabel frÄn kortet rÀtt in i RCA-ingÄngarna pÄ din stereo bara...

Postat

Det Ă€r inte min stereo.. utan mina datorhögtalare.. och dom har inte rca 😆

Blir vÀl att vÀnta till monitorköpet Àr klart kanske..?

nystrompelle (oregistrerad)
Postat

Köp en converter pĂ„ nĂ€rmaste euronics, on off, elgiganten eller dylikt 😆 jag har samma ljudkort, fick convertern till mina högtalare. kostar vĂ€l runt 30 kronor

Postat
Det Ă€r inte min stereo.. utan mina datorhögtalare.. och dom har inte rca 🙂

Okej, jag associerade inte "Hifi system" till datorhögtalare bara. 🙂

Som förra inlÀgget sÀger, köp en kabel med 2 RCA-hanar som gÄr till 1 stereominitele-hona och plugga pÄ!

Postat
Som förra inlÀgget sÀger, köp en kabel med 2 RCA-hanar som gÄr till 1 stereominitele-hona och plugga pÄ!

Njae.. kabel med 2 rca-hanar pÄ ena sidan och minitelestereo-hane pÄ andra borde det vÀl vara..

Postat

Karln lĂ€r vĂ€l kunna se sjĂ€lv vad det Ă€r för kontakter, och utifrĂ„n det kunna köpa de adaptrar eller nya kablar som behövs... 😄 Vad Ă€r det som gör att folk mĂ„ste frĂ„ga pĂ„ ett forum sĂ„ fort de stöter pĂ„ MINSTA lilla problem.. inget illa menat mot nĂ„gon, men dagens mĂ€nniskor verkar sĂ„ hjĂ€lplösa att det Ă€r komiskt.

"Jag slog stortÄn i tröskeln nÀr jag skulle gÄ in i badrummet, vad gjorde jag för fel?"

"Jag skulle baka sockerkaka och tappade decilitermÄttet pÄ golvet, hur löser jag det?"

Furstan; du fÄr inte ta illa upp nu, det hÀr Àr absolut inget pÄhopp mot dig. Mer en generell iakttagelse dÄ man ser den hÀr typen av frÄgor sÄ mÄnga gÄnger per dag. Verkar som att folk Àr helt ovilliga att söka sig till lösningar via manualer, google, sunt förnuft etc numera.

Postat

hehe.. jo, jag ser sjÀlv att det Àr en rca hane - min tele hane. Men det var mer att jag blev förvirrad nÀr jag fick ljudkortet.. Àr inte sÄ insatt i det hÀr Àn =P!

Ps. jag tog ej illa upp 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.