tobbyd Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 Tänkte skaffa mig ett mastringsprogram för Mac men har inte en susning om vad det finns för olika alternativ, vilka som är bra osv. Skulle bli tacksam för lite tips
Eternal Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 Jag har alltid älskat Sound Forge. Finns i version 8 nu tror jag. Tycker den har allt jag behöver och lite till. Dessutom lätt att lära sig!
Linus Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 Wavelab & Sound Forge är för PC. På Macen är de populäraste programmen BIAS Peak och, nuförtiden nedlagda, TC Spark.
Piccazzo Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 (redigerat) Fråga EN GÅNG till vet ja.... Din förra tråd om du minns ? ps. Har du hittat några Torrents än ? ds ... Redigerat 18 oktober 2005 av Piccazzo
tobbyd Postat 26 oktober 2005 Trådstartare Postat 26 oktober 2005 Tack för alla tips ! Har inte hittat några sköna torrents än 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.