Jump to content
Annons

Gitarrister! Buzz Feiten Tuning System?

Recommended Posts

Ove Centli (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Ville bara veta om här finns några high-tech gitarrister på studioforumet som har fått sina guror omgjorda till att ha Buzz Feiten Tuning System? Vill veta allt, om det är bra eller dåligt, eller urkasst, eller sådär, om det är värt priset eller om det är onödigt?

Funderar själv på det, men har en massa massa frågor som finns "under huven" som inte riktigt framgår och som det inte svaras på när man ställer frågor till Buzz Feitens hemsida själv...

Så låt höra.

Vad tycker ni?

Eller är det ingen som har det?

Redigerat av Ove Centli
Annons
Postat
Det är för mycket minimal förbättring jämfört med vad det kostar. All annan intonering har jag skött gratis i alla tider, åt mig själv. Varför betala?

Det ser ut som att du besvarat din egen fråga. 😛

Postat

Ok.

Det är fem år sen jag bodde ett par hus från hans shop. Då var han helt ok och hans kunskaper i ämnet var outstanding i Sverige, kändes det som. Med mig var han frispråkig och kändes inte alls säljande eller pushig.

Om du uttrycker det som du gör så verkar mycket vatten ha runnit även under Buzz Feiten-broarna... 😆

/giggsy

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.