Neosus Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 antimateria är väl ändå inte död!Vore den det vore vi döda tror jag 😛 Inte fan vet jag! 😱 Vad är antimateria till och börja med? Trodde det bara var fantasier 🙂 /Daniel ehm, kom på att antimateria nog är död om man nu räknar det som avsaknad av liv. alltså som djur å dylikt... Antimateria är faktiskt väldigt verkligt. du har ju te.x. Antiprotoner och positroner å stuffs... Ja exakt! 😄
Pazo Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 antimateria är väl ändå inte död!Vore den det vore vi döda tror jag 😛 Inte fan vet jag! 😱 Vad är antimateria till och börja med? Trodde det bara var fantasier 🙂 /Daniel ehm, kom på att antimateria nog är död om man nu räknar det som avsaknad av liv. alltså som djur å dylikt... Antimateria är faktiskt väldigt verkligt. du har ju te.x. Antiprotoner och positroner å stuffs... Ja exakt! 😄 De är ju partiklarnas motsvarighet fast med omvänd laddning har jag för mig...
D Vibe Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 antimateria är väl ändå inte död!Vore den det vore vi döda tror jag 😛 Inte fan vet jag! 😱 Vad är antimateria till och börja med? Trodde det bara var fantasier 🙂 /Daniel ehm, kom på att antimateria nog är död om man nu räknar det som avsaknad av liv. alltså som djur å dylikt... Antimateria är faktiskt väldigt verkligt. du har ju te.x. Antiprotoner och positroner å stuffs... Aha! 😄
Ken Kängström Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 antimateria är väl ändå inte död!Vore den det vore vi döda tror jag 😛 Inte fan vet jag! 😎 Vad är antimateria till och börja med? Trodde det bara var fantasier 😱 /Daniel ehm, kom på att antimateria nog är död om man nu räknar det som avsaknad av liv. alltså som djur å dylikt... Antimateria är faktiskt väldigt verkligt. du har ju te.x. Antiprotoner och positroner å stuffs... Aha! 😄 mm... precis vad jag alltid har sagt.... 🙂
Jarnis Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 Fogden, lägg upp låten igen, jag hittar ingen länk?
musik (oregistrerad) Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 Hej fogden! Eftersom ingen debatterar ditt inlägg ska jag göra ett försök: Det är ju ingen fråga du ställer utan det handlar mer om att du ger uttryck för dina innersta farhågor om att vi Studioforumskribenter ägnar vår tid till att blaja här istället för att sätta oss ned vid vårt instrument för att öva och åter öva. Det är ju endast genom träning på något man kan bli bättre. Däremot kan vi få inspiration och tips genom detta Studioforum. Inte minst gäller det i avdelningarna som handlar om inspelningsteknik, utrustning m.m. Sedan är det väldigt roligt att hämta demolåtar, för de hittar man ju ingen annanstans. Det ena utesluter inte det andra, men jag håller med om att det är lätt hänt att man skriver för mycket här istället för att öva, det gäller inte minst mig själv! Ej optimalt utnyttjande av fritid? Avslutningsvis, vad anbelangar mellanstadieelever, så tror jag dessa mår bra av att hänge sig åt sina musikinstrument om de ämnar bli virtuoser. 😛 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.