Björn Olsberg Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 (redigerat) För användning i en dator där prestanda inte kommer vara prioritet nummer ett, letar jag efter en SATA-hårddisk om minst 250 gigabyte - som ska vara så sval som möjligt. Jag har tittat på Samsung SpinPoint P120S 250GB som har fått fin kritik på komplett.se, men är det mitt bästa val? Någon som har mer erfarenhet än jag får gärna komplettera. .björn. - som troligtvis just ställde sin första produktfråga, kors i taket. 😉 EDIT: Förtydligade Redigerat 17 oktober 2005 av Olsberg
Hans Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Hej! Nu svarar jag utan att egentligen svara... Passiv hårddiskkylare à 119:- 😉!
Björn Olsberg Postat 17 oktober 2005 Trådstartare Postat 17 oktober 2005 Bra tips för många, men i min burk får den kylaren inte plats. Det är endast hårddiskval som gäller.
Violiner Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Blev själv nyfiken så jag letade runt litet. Men det verkar vara dåligt kartlagt. Det närmaste jag kom var X-bitlabs som försökt mäta skillnaderna i ett stort test men misslyckats därför att dioderna som är tempgivare sitter på olika ställen: http://66.249.93.104/search?q=cache:PMMvt9...hard+disk&hl=sv
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.