Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ni som hĂ€nger mycket nere vid demohörnan kan vĂ€l inte ha undgĂ„tt att lĂ€gga mĂ€rke till demomannens framfart bland trĂ„darna! 😉 Piggade verkligen upp och det blev lite krydda pĂ„ tillvaron, Ă€ven om det Ă€r trevligt annars oxĂ„.. Har dock inte sett till honom pĂ„ sistone, eller Ă€r jag blind? NĂ„n som har koll?Har förresten nĂ„n en kvalitetsgissning pĂ„ hans verkliga identitet? 🙂

Annons
Postat

Hehe för 30-minuter sedan tÀnkte jag precis samma sak. Var tog han vÀgen!?

Det verkar som om du förutsÀtter att han Àr ett "Forumtroll"?

Min vilda gissning Àr att Olsberg Àr "Demomannen". Det vore sÄ klockrent sÄ det finns inte.

Postat

Jag tror verkligen att han var nÄgon annan forumkaraktÀrs alterego. Jag har dock ingen aning om vems.

Postat

Ja det var lite synd, jag hade velat ha en rejĂ€l sĂ„gning innan han stack. 😉

Postat

Jag tyckte det va bra att silkesvantarna flög av under demosÄgning, men för hans del verkade han mest göra en grej av att lÄta lite dryg. tror nog att de e en "dummie" för nÄgon annan.

Postat
He®s back.. 😎

Ja, det behövs hÀr pÄ forumet! 100% objektivitet. Inget kompistyckande över huvud taget.

SĂ„dant gillar jag skarpt.

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Lugn.

Han Àr upptagen som fan.

Han har ju just lyssnat igenom 342 tyska electrotolvor.

Postat
He®s back.. 😛

Hehe... det Ă€r gött! 😄

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.