Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ni som hänger mycket nere vid demohörnan kan väl inte ha undgått att lägga märke till demomannens framfart bland trådarna! 😉 Piggade verkligen upp och det blev lite krydda på tillvaron, även om det är trevligt annars oxå.. Har dock inte sett till honom på sistone, eller är jag blind? Nån som har koll?Har förresten nån en kvalitetsgissning på hans verkliga identitet? 🙂

Annons
Postat

Hehe för 30-minuter sedan tänkte jag precis samma sak. Var tog han vägen!?

Det verkar som om du förutsätter att han är ett "Forumtroll"?

Min vilda gissning är att Olsberg är "Demomannen". Det vore så klockrent så det finns inte.

Postat

Jag tror verkligen att han var någon annan forumkaraktärs alterego. Jag har dock ingen aning om vems.

Postat

Ja det var lite synd, jag hade velat ha en rejäl sågning innan han stack. 😉

Postat

Jag tyckte det va bra att silkesvantarna flög av under demosågning, men för hans del verkade han mest göra en grej av att låta lite dryg. tror nog att de e en "dummie" för någon annan.

Postat
He´s back.. 😎

Ja, det behövs här på forumet! 100% objektivitet. Inget kompistyckande över huvud taget.

Sådant gillar jag skarpt.

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Lugn.

Han är upptagen som fan.

Han har ju just lyssnat igenom 342 tyska electrotolvor.

Postat
He´s back.. 😛

Hehe... det är gött! 😄

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.