Jump to content
Annons

finns det nån som kan logic ? ( expert)


EkenMusiX

Recommended Posts

varför måste vissa alltid ha folk att fråga? alla har ju på sitt håll möjlighet att helt själva ta reda på information om olika saker nuförtiden. på INTERNET. och bli precis lika mycket experter själva bara de vill och orkar spendera sin _egen_ tid på det istället för andras.

ett bra logic-forum (som behandlar enbart logic) är SonikMatter

man kan läsa om allt möjligt där utan att vara reggad, men inte ställa egna frågor. med största sannolikhet har alla frågor redan ställts så det är bara att söka. regga sej kan man inte göra utan att ha köpt programmet för pengar.

så gå in och läs där och sluta tjöta nu

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 68
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

ett bra logic-forum (som behandlar enbart logic) är SonikMatter

Tack för länken! Men vadå enbart Logic?

När jag besöker sidan ser jag tydligt en Emagic-avdelning för Logic, och en Ableton-avdelning för Live. Dessutom finns avdelningar för Kurzweil och hårdvarusyntar och mjukvarusyntar och...

med största sannolikhet har alla frågor redan ställts så det är bara att söka.

Ja, för i det här forumet har inte alla frågor ställts än, men det är bra många frågor som ställs om och om igen... 😛

regga sej kan man inte göra utan att ha köpt programmet för pengar.

Jag förstår inte var du får det ifrån? 😄

Jag testade att regga mig nu, och det frågades bara efter önskvärt användarnamn och lösenord. Om jag använder Logic eller Live eller vadsomhelst bryr sig inte kontoregistreringen om... Du har inte blivit offer för någon i forumet som frågat efter ditt serienummer för att "verifiera" dina licenser? 🙂

så gå in och läs där och sluta tjöta nu

🙂

Äsch, jag reggade mig där. Men att läsa något där har jag ingen lust med... 😆

Är dE nån häR ZOm VET va ja zka köpA FöR lJUdKorT!?!?? *kjam*

Jag har ett Sound Blaster PCI 128 i en låda. Svinbra & studioklass! Ska'ru slå till? 3000:- så skickar jag en skiva med Cakewalk Express för Windows 95 på köpet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är dE nån häR ZOm VET va ja zka köpA FöR lJUdKorT!?!?? *kjam*

Jag har ett Sound Blaster PCI 128 i en låda. Svinbra & studioklass! Ska'ru slå till? 3000:- så skickar jag en skiva med Cakewalk Express för Windows 95 på köpet.

Jätteroligt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Är dE nån häR ZOm VET va ja zka köpA FöR lJUdKorT!?!?? *kjam*

Jag har ett Sound Blaster PCI 128 i en låda. Svinbra & studioklass! Ska'ru slå till? 3000:- så skickar jag en skiva med Cakewalk Express för Windows 95 på köpet.

Jätteroligt. :rolleyes:

Tycker jag med! Tack, Hacke & Linus! (Trumvirvel & liten crash) 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

skulle du vara rolig nu?

Nae, bara halvseriös 😲

Då blir jag rädd för hur Du blir när Du skämtar.

Oförskämt roligt med låg humor...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...