lejmer Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 LÅTNAMN: Bringers of Light ARTIST/GRUPP: Orias GENRE: Film musik blandat med metal LÅTLÄNGD: 6:08 KOMPOSITÖR: Jag, Anton Berlin PRODUCENT: Jag, Anton Berlin INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 5,62 mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: www.soundclick.com/orias Tjenare! Nya demon, ge mig lite feedback - bra och dålig kritik välkomnas. Tänk på att introt är en aning långt eftersom det planeras att vara introt låten på skivan! Finns ingen sång med i låten än, eftersom sångare saknas, men sången är temporärt utbyten mot synth! Tack på förhand, Anton "Orias" Berlin
Björn Olsberg Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Flyttar från Gallup till Demoinspelningar.
Krumhorn Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Lite dataspel över stråkarret, men det låter ändå snyggt. Inte helt olikt Rhapsody.
Richie76 Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Ja, lååångt intro! Tyckte det var lite klent tryck i ljudet.. Schysst låt annars. Det var som om det blev för lite in your face och lite för långt bort! Med lite mix och med sång kan det nli bra. Pampig refräng! 😉
Eternal Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Ja, detta luktar absolut Rhapsody! Riktigt jävla bra om jag får säga det! Om vi bara ser till musiken ger jag det 9.5/10. Såg att du bara var 17 år!? Stämmer detta? Har du text skulle jag gärna lägga en Fabio Lione imitation... Fast med bättre uttal. "Mantäjns" hehe 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.