Ken Kängström Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 (redigerat) OBS! Körerna är aldeles för likt Avril Lavigne, de ska arras om totalt! OBS! * LÅTNAMN: My little toy * ARTIST/GRUPP: Unnamed 😠 * GENRE: Nu-pop * LÅTLÄNGD: 4:47 * KOMPOSITÖR: Ken Kängström * PRODUCENT: Ken Kängström * EV. MEDVERKANDE: Seth Nikolausson - Kör/ak gura * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STATUS: Skiss * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Sångare sökes! Här kommer en ny låt. 😳 Ska på något mer som driver refrängen mer. Någon feedback so far? =) Redigerat 16 oktober 2005 av addic59
Valdez Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Trallvänlig låt! vilket gör att den sätter sig direkt, med andra ord..bra låt!
Ken Kängström Postat 15 oktober 2005 Trådstartare Postat 15 oktober 2005 Trallvänlig låt! vilket gör att den sätter sig direkt, med andra ord..bra låt! Oj, tackar så hjärtligt. 😠
lavrell Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 lite tråkigt och odistinkt gitarrljud (för en gångs skull) 😆 , känns luddigt och inte lika bright som jag skulle tro passar bättre sen när sång läggs på. Låten i sig är ju bara hundra procent pop med saker man hört förut, så här är nyckeln att hitta en riktigt bra sångmelodi så kan det gå vägen 😆 Good luck!
Richie76 Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 (redigerat) Gillar låten och produktionen, blir säkert kanon med sång på.. Ser fram emot att höra slutresultatet! (Fick ta bort min kommentar ang. Avril Lavigne då jag såg att ni hade koll på detta) 😆 Redigerat 16 oktober 2005 av Richie76
Ken Kängström Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Postat 16 oktober 2005 Tackar så hjärtligt folket! 🙁 Ska lägga på en till gitarr med bandpass som tuggar tänkte jag så får kanske gitarrerna ett bra samanspel? Får se hur det blir. =) Tackar igen! =) Någon mer förresten?
Eternal Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 Jag skulle vilja se Emser på sång här! Eller Rian! Har du text och så föresten?
Ken Kängström Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Postat 16 oktober 2005 Jag skulle vilja se Emser på sång här! Eller Rian! Har du text och så föresten? Ja det vore hur kul som helst. jag har en lite halvtaskig text, men den funkar ju. 🙁
ierker Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 arra om körerna nu.. jag kan inte lyssna på den utan att höra happy ending (eller va den nu heter) i huvet 😉
Eternal Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 Jag skulle vilja se Emser på sång här! Eller Rian! Har du text och så föresten? Ja det vore hur kul som helst. 😉 jag har en lite halvtaskig text, men den funkar ju. 😉 Well give it to me så skall jag sätta det på en tagning!
Ken Kängström Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Postat 16 oktober 2005 Jag skulle vilja se Emser på sång här! Eller Rian! Har du text och så föresten? Ja det vore hur kul som helst. 😉 jag har en lite halvtaskig text, men den funkar ju. 😉 Well give it to me så skall jag sätta det på en tagning! Done 😆
Danson Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 (redigerat) 😆 Mycket trevlig låt Jag hade jätte gärna sjöng den men jag måste bygga om min studio + sångbåset... E det ok om jag snokar lite med dig låt och återkommer...??? /Danson Redigerat 16 oktober 2005 av Danson
Ken Kängström Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Postat 16 oktober 2005 E det ok om jag snokar lite med dig låt och återkommer...??? Absolut! Det får du mer än gärna.
Danabacken Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 (redigerat) Wow! Riktigt jäkla cool rivstart där, mannen! Blev lite förvånad när jag såg att det var pop som ni hade gjort. Men fan, du gör ju allt nuförtiden! 😎 (T.o.m scratching i låten juh!!!) Riktigt riktigt bra elgitarr- och gitarrspel!! 😎 Extra bra låt! 😎 \Dana Redigerat 16 oktober 2005 av Danabacken
Nelerion Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 Jättemysig! Underbar start! Jag har ingen Mick! Jag kan inte få ur mig all sång som skapas i huvudet! Du är duktig, duktig som bara den! [ähhsscchhh, med risk för att skämma ut min Engelska totalt har jag knåpat ihop en vers 😉 I was calling for your name, from beneath the Surface. I was reaching for a frame, review my line. Will you ever be a part of, my unsurpassable fear? Is there any hope left, why is everything so clear? Go Away[!] you are making me calm. Your painted stories reminds me of a/an [Här börjar refräng med ett ord som skall vara återkommande.. typ 😱 ] Är helt kass på grammatik så där är säkert flera fel, gör vad du/ni vill me't] Som sagt, det är en underbar popdänga du har knåpat ihop! Om du vill ha mer sångalternativ kanske jag kan skicka in ett förslag nästa vecka om det här förbaskade förkylningen kunde släppa någon gång. 🙂 >mange
Ken Kängström Postat 17 oktober 2005 Trådstartare Postat 17 oktober 2005 Danabacken Tackar som attan! 😛 Jo jag gillar att pyssla med det masta. 😆 Nelerion Tackar så hjärtligt! 😄 Ser kanonbra ut. Du får mer än gärna sjunga in. 😉 Bara trevligt. =) Skicka ett PM när du är klar. 😄 Nad Sylvan Absolut. Mer än gärna. =) Rocka på! Tackar igen! =) Mvh Ken
Cattis Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Bra låt ju! 😉 En stark röst på de där så e den ju klockren! 😆
Emil Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Poppigt så det förslår. Jag provar gärna att sjunga på den om jag slipper skriva en text. Känns lite som något bröderna Hanson skulle spela.
Ken Kängström Postat 17 oktober 2005 Trådstartare Postat 17 oktober 2005 Tackar som attan! 🙂 Phobos, skickar ett PM till dig med texten. 😆
Pluffo Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Det här gick minsann inte av för hackor. Får se hur det blir när sången dyker upp.
Pluffo Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Det här gick minsann inte av för hackor. Får se hur det blir när sången dyker upp. ( P.S Jag skulle visserligen kunna försöka men nu verkar du redan ha fått tillräckligt med napp D.S ) Du skulle ju kunna lägga sång själv...så vi får höra din späda stämma 🙂
Rian Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Faan - Bra låt där Addic! Det verkar ju som om du klarar dig utan min hjälp den här gången 🙂 ! Ska bli skitkul att höra med sång! Rock on! /R
Eternal Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Det verkar ju som om du klarar dig utan min hjälp den här gången 🙂 !Ska bli skitkul att höra med sång! Rock on! /R Bra! Eftersom du inte ställer upp vågar jag kanske lägga ut min version sedan.
hackeman Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Underbart sång- och melodivänlig. Hör hur många ord och melodier som helst i huvvet. 🙂
Pusa Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 (redigerat) Shit.. gillar oxå den.. gör gärna ett försök jag med om jag får 😉 Och jag håller faktiskt inte med om att disten skulle vara "tråkig" inte i sammanhanget iaf.. mer nyanserad dist skulle förstöra för en kommande sång tror jag.. Men som sagt.. jag sjunger gärna.. har någon låt liggande här om du vill höra "smakprov".. Edit: Förretsen, vad anvönder du får trummor? har sett en tråd om att du håll på med att sammanställa en "guide".. för detta låter sjukt bra om det skulle vara midi... Gillar de där låga "för-slagen" på virveln.. som blir.. "trrrrr-rakataka"... Om du fattar.. *s* 😄 Redigerat 17 oktober 2005 av Pusa
Linus Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 OBS! Körerna är aldeles för likt Avril Lavigne, de ska arras om totalt! OBS! 😉 Underbart sång- och melodivänlig. Hör hur många ord och melodier som helst i huvvet. 😄 Mmm, lätt att nynna runt! 😱 Förretsen, vad anvönder du får trummor? Jag vet att Ken gillar Reason Drum Kits, så jag anar starkt att RDK-trumseten har ett finger i spelet. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.