lodger Postat 19 april 2004 Postat 19 april 2004 är det någon som känner till något gratis program som är ok? mp3 till wma.
tordA Postat 19 april 2004 Postat 19 april 2004 Rippare: dbpoweramp.com Välj lämplig codec, central.htm läs instruktioner, jag har inte hunnit testa än, men jag tror nog att jag kommer att använda denna.
Björn Olsberg Postat 20 april 2004 Postat 20 april 2004 Programmet är både bra, enkelt och behåller alla eventuella märken som ljudfilen innehåller. Dock måste jag poängtera att denna typen av kodning (mp3 -> wma, eller all omkodning mellan destruktiva format) långtifrån är optimal. Utgå alltid från originalet (ex wav) när du gör en destruktivt kodad fil. Vad ska du ha wma-filen till?
lodger Postat 20 april 2004 Trådstartare Postat 20 april 2004 det är ett ställe på internet där man kan publicera sin musik,dom vill ha wma format.
tordA Postat 20 april 2004 Postat 20 april 2004 det är ett ställe på internet där man kan publicera sin musik,dom vill ha wma format. NutCity eller AcidPlanet ?
Björn Olsberg Postat 20 april 2004 Postat 20 april 2004 det är ett ställe på internet där man kan publicera sin musik,dom vill ha wma format. OK, men gör då wma från originalfilen istället för från mp3 - då kommer det låta bäst. Förutom förslagen som redan har postats här, kan du ladda hem Windows Media Encoder 9.
lodger Postat 20 april 2004 Trådstartare Postat 20 april 2004 tack så mycket,windows encodern funkar bra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.