Altzi Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Låter kanon schysst ljud. METAL 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Sitter nu med lurar, nice groove. Sköna riff. Ska spana in plattan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Låten (betyg 5) är kanon men sången (betyg 2)... gillar den inte, så det blir en trea som helhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SMT Postat 15 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2006 Verkligen coolt som fan att höra!!!!! Jo, jag håller med dig Jejje om att metal överproduceras i dagens läge... Det ska triggas med kliniska ljud, eller soundreplejsas osv osv... Jag valde medvetet ett mer "muddigare" gura ljud till plattan, och inte så "krispigt" som deta ska va idag. Mer "vintage" än "2006" om man säger så.... Men men, smaken är ju givetvis som baken...... Nu blev jag ju skitsugen på att spela upp nåt från plattan till er... Ska försöka skynda på detta lite... ok, Ha´t så bäst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SMT Postat 20 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 20 januari 2006 Tjenare!!!! ÄNTLIGEN finns det audio samplers från debut plattan att ladda ner!!! Valda att ladda upp "Retaliate" (den hårdaste) och "The Forsaken" (den ehh..poppigaste). Kolla på "discography" sidan på www.angelblake.com AngelBlake_TheForsaken_Sample.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.