Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Näe... vi snackar inte så mycket om glödlampor här på studio forum.

Postat

Ganska tråkigt fram till sista punkten som faktiskt var lite skojig.

Postat

Ja, den stämmer! 😄

"1 forummedlem som efter 6 månader hittar tråden på sidan 126, postar ett inlägg och startar om alltihop igen."

Hmm...man kanske skulle damma av någon gammal tråd...Några förslag?

Postat

Ja, den stämmer! 😄

"1 forummedlem som efter 6 månader hittar tråden på sidan 126, postar ett inlägg och startar om alltihop igen."

Den här kanske? Ett litet välkomnande skulle ju inte skada.

Postat
Vi känner inte alls igen oss. Här finns varken språkpoliser, besserwissers eller folk som käbblar om petitesser... 😄😄

Jo det gör det.

/Wisserbessern

Postat

Ja, den stämmer! 😄

Eller den här https://www.studio.se/index.php?showtopic=2 Kolla topic-id't

//peAk

Postat
Vi känner inte alls igen oss. Här finns varken språkpoliser, besserwissers eller folk som käbblar om petitesser... 😄  😎

Jo det gör det.

/Wisserbessern

NEJ! Det finns det inte! Lyssna nu på mig,för det är jag som har rätt! 😉😆

Dessutom måste jag ju korrigera mitt eget inlägg, eftersom det ju heter Besserwissrar på svenska. Hoppas att detta tilltag glöms bort snabbt av språkpoliserna... 😄😛

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Visst är det skoj att skratta åt sig själv (oxå) ibland. 😄🙂

Postat

Diskussioner om att man känner igen sig från andra forum hör väl knappast hemma på Studio Forum. Gör en sökning på Google och diskutera vidare någon annanstans. Förresten heter det inte "forum medlemar" utan "forummedlemmar". Ihopskrivet och med två m.

Postat
Diskussioner om att man känner igen sig från andra forum hör väl knappast hemma på Studio Forum. Gör en sökning på Google och diskutera vidare någon annanstans. Förresten heter det inte "forum medlemar" utan "forummedlemmar". Ihopskrivet och med två m.

J-a Messerschmitt... 😛

Postat

Här kommer Olsberg och pekar med hela handen! Haha... Jag tycker nog att diskussionen är lite kul... För att det är så tydligt allting. Efter ett tag får alla sin roll i ett community. Precis som i verkligheten har detta en psykologisk förklaring även om internet är mer anonymt och skenet på så vis kan bedra.

(nu blir jag antagligen borttagen från forumet för all framtid efter denna motkäftningen 😛 )

Parantesen ovan skulle man kunna kalla för ett internt skämt för er som inte riktigt har hängt med.

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

😛

Skoj tråd!

Postat

Hahaha.

Postat

Hej!

Vi känner inte alls igen oss. Här finns varken språkpoliser, besserwissers eller folk som käbblar om petitesser... 😄  🙂

Där har du så fel man bara kan ha, dessutom vill jag påpeka att det faktiskt heter Bejserwissrar!

Postat

Flytta genast till Off toxid 😄

Postat

Pinsamma inlägg av kissnödiga grinollar som borde sova/göra läxorna istället för att sabotera för dem som är intresserade av denna diskussion,

håll er borta pajaser!!!

Postat
Pinsamma inlägg av kissnödiga grinollar som borde sova/göra läxorna istället för att sabotera för dem som är intresserade av denna diskussion,

håll er borta pajaser!!!

Idiot!! 😄

//Fluorigen

Postat (redigerat)
Här kommer Olsberg och pekar med hela handen! Haha... Jag tycker nog att diskussionen är lite kul... För att det är så tydligt allting. Efter ett tag får alla sin roll i ett community. Precis som i verkligheten har detta en psykologisk förklaring även om internet är mer anonymt och skenet på så vis kan bedra.

(nu blir jag antagligen borttagen från forumet för all framtid efter denna motkäftningen  😉 )

Parantesen ovan skulle man kunna kalla för ett internt skämt för er som inte riktigt har hängt med.

...och så heter det PARENTES - inte parantes... 😆😱

Redigerat av Claes
Postat

Jag tycker att "forum med lemmar" vore mera riktigt.

Fel! Fel! Fel!

Ett forum kan inte ha några lemmar - men det var ett bra försök... 😆

...och åter igen, så finns det absolut inga medlemmar i forumet som käbblar om petitesser. Sådant här är ju viktigt ju... 😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.