VacUm Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 http://f15.parsimony.net/forum25608/messages/579157.htm
brojd Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Näe... vi snackar inte så mycket om glödlampor här på studio forum.
mornel Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Ganska tråkigt fram till sista punkten som faktiskt var lite skojig.
pXp Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Bara 2 som påpekar att det finns en sökfunktion? Gud va orealistiskt! //peAk
android Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Bara 2 som påpekar att det finns en sökfunktion? Gud va orealistiskt! 😉 Precis vad jag också tänkte....
Pluffo Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Ganska tråkigt fram till sista punkten som faktiskt var lite skojig. Ja, den stämmer! 😄 "1 forummedlem som efter 6 månader hittar tråden på sidan 126, postar ett inlägg och startar om alltihop igen." Hmm...man kanske skulle damma av någon gammal tråd...Några förslag?
mornel Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Ganska tråkigt fram till sista punkten som faktiskt var lite skojig. Ja, den stämmer! 😄 "1 forummedlem som efter 6 månader hittar tråden på sidan 126, postar ett inlägg och startar om alltihop igen." Hmm...man kanske skulle damma av någon gammal tråd...Några förslag? Den här kanske? Ett litet välkomnande skulle ju inte skada.
Claes Holmerup Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Vi känner inte alls igen oss. Här finns varken språkpoliser, besserwissers eller folk som käbblar om petitesser... 😄😄
mornel Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Vi känner inte alls igen oss. Här finns varken språkpoliser, besserwissers eller folk som käbblar om petitesser... 😄😄 Jo det gör det. /Wisserbessern
pXp Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Ganska tråkigt fram till sista punkten som faktiskt var lite skojig. Ja, den stämmer! 😄 "1 forummedlem som efter 6 månader hittar tråden på sidan 126, postar ett inlägg och startar om alltihop igen." Hmm...man kanske skulle damma av någon gammal tråd...Några förslag? Eller den här https://www.studio.se/index.php?showtopic=2 Kolla topic-id't //peAk
Claes Holmerup Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Vi känner inte alls igen oss. Här finns varken språkpoliser, besserwissers eller folk som käbblar om petitesser... 😄 😎 Jo det gör det. /Wisserbessern NEJ! Det finns det inte! Lyssna nu på mig,för det är jag som har rätt! 😉😆 Dessutom måste jag ju korrigera mitt eget inlägg, eftersom det ju heter Besserwissrar på svenska. Hoppas att detta tilltag glöms bort snabbt av språkpoliserna... 😄😛
Stinkey (oregistrerad) Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Visst är det skoj att skratta åt sig själv (oxå) ibland. 😄🙂
Björn Olsberg Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Diskussioner om att man känner igen sig från andra forum hör väl knappast hemma på Studio Forum. Gör en sökning på Google och diskutera vidare någon annanstans. Förresten heter det inte "forum medlemar" utan "forummedlemmar". Ihopskrivet och med två m.
Claes Holmerup Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Diskussioner om att man känner igen sig från andra forum hör väl knappast hemma på Studio Forum. Gör en sökning på Google och diskutera vidare någon annanstans. Förresten heter det inte "forum medlemar" utan "forummedlemmar". Ihopskrivet och med två m. J-a Messerschmitt... 😛
Eternal Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Här kommer Olsberg och pekar med hela handen! Haha... Jag tycker nog att diskussionen är lite kul... För att det är så tydligt allting. Efter ett tag får alla sin roll i ett community. Precis som i verkligheten har detta en psykologisk förklaring även om internet är mer anonymt och skenet på så vis kan bedra. (nu blir jag antagligen borttagen från forumet för all framtid efter denna motkäftningen 😛 ) Parantesen ovan skulle man kunna kalla för ett internt skämt för er som inte riktigt har hängt med.
mornel Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Diskussioner om att man känner igen sig från andra forum hör väl knappast hemma på Studio Forum. Gör en sökning på Google och diskutera vidare någon annanstans. Förresten heter det inte "forum medlemar" utan "forummedlemmar". Ihopskrivet och med två m. Hahaha.
Hans Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Hej! Vi känner inte alls igen oss. Här finns varken språkpoliser, besserwissers eller folk som käbblar om petitesser... 😄 🙂 Där har du så fel man bara kan ha, dessutom vill jag påpeka att det faktiskt heter Bejserwissrar!
Hans Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Pinsamma inlägg av kissnödiga grinollar som borde sova/göra läxorna istället för att sabotera för dem som är intresserade av denna diskussion, håll er borta pajaser!!!
Jocke Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Pinsamma inlägg av kissnödiga grinollar som borde sova/göra läxorna istället för att sabotera för dem som är intresserade av denna diskussion,håll er borta pajaser!!! Idiot!! 😄 //Fluorigen
Claes Holmerup Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 (redigerat) Här kommer Olsberg och pekar med hela handen! Haha... Jag tycker nog att diskussionen är lite kul... För att det är så tydligt allting. Efter ett tag får alla sin roll i ett community. Precis som i verkligheten har detta en psykologisk förklaring även om internet är mer anonymt och skenet på så vis kan bedra. (nu blir jag antagligen borttagen från forumet för all framtid efter denna motkäftningen 😉 ) Parantesen ovan skulle man kunna kalla för ett internt skämt för er som inte riktigt har hängt med. ...och så heter det PARENTES - inte parantes... 😆😱 Redigerat 13 oktober 2005 av Claes
Claes Holmerup Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Diskussioner om att man känner igen sig från andra forum hör väl knappast hemma på Studio Forum. Gör en sökning på Google och diskutera vidare någon annanstans. Förresten heter det inte "forum medlemar" utan "forummedlemmar". Ihopskrivet och med två m. Jag tycker att "forum med lemmar" vore mera riktigt. Fel! Fel! Fel! Ett forum kan inte ha några lemmar - men det var ett bra försök... 😆 ...och åter igen, så finns det absolut inga medlemmar i forumet som käbblar om petitesser. Sådant här är ju viktigt ju... 😱
Nisse Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 http://f15.parsimony.net/forum25608/messages/579157.htm Kul. 😱
Hans Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Hej! Svaret enligt länk är 173 st! Det korrekta svaret är mellan 200 och 250!
Claes Holmerup Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Hej! Svaret enligt länk är 173 st! Det korrekta svaret är mellan 200 och 250! Det är definitivt fel svar. Alla vet ju att svaret är 42. Blir svaret inte 42, så är frågan felställd. Så det så! 😆
Hans Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Hej! Nej frågan är... 42? Svaret är: mellan 200 och 250!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.