afro dwarf Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Är det ngn som har bra tips om vart man kan köpa in sig på lite cooola musikrelaterade t-shirts i Sverige? Jag söker bla t-shirts med Moog, Cubase, Gibson, ESP etc tryck men hittar inga bra sajter i Sverige. Vill helst slippa beställa från utlandet. 😱
Johan Royen Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Såg den klassiska moog t-shirten på gatumarknaden Street vid Hornstullstrand för något år sedan, vettefaen om den var till salu dock. Hittar du inga i Sverige har sonicshack.com rätt schysst utbud.
afro dwarf Postat 13 oktober 2005 Trådstartare Postat 13 oktober 2005 Jo jag har tittat på Sonicshack...men hittar inga i Swäden.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 När jag läste rubriken trodde jag du ville ha tees med "rockiga" motiv. Men det vill du ju inte. Jag kan iaf ge dig den här länken: Tuppenja Det är ett par polare som för några år sedan fick för sig att börja trycka tees, idag gör dom det rätt hyfsat måste jag erkänna.
afro dwarf Postat 14 oktober 2005 Trådstartare Postat 14 oktober 2005 Ja dom var helt klart rockiga! Jag är som du upptäckte på jakt efter "reklamtees" med några favvo loggon, typ ESP, Moog etc
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.