Sebskater (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Postat 12 oktober 2005 Sitter ni där hemma i grottan och slängt ihop en beat och känner med er att stämbanden gått av eller något, jag kan vara hjälpen 🙂
tbruce Postat 12 oktober 2005 Postat 12 oktober 2005 Uhm... kan man få ett smakprov på hur du låter möjligtvis? 🙂
Cloudsurfer Postat 12 oktober 2005 Postat 12 oktober 2005 Du kan få snacka in lite psykade vocals till ett av mina spår om du vill 😄
Eternal Postat 12 oktober 2005 Postat 12 oktober 2005 Kan du sjunga smörigt så är du välkommen att försöka. Är du bra på att hålla dig vid skratt är det mycket fördelaktigt! En del texter är nämligen lite väl löjliga... Det är bara att Pm:a mig så löser vi det!
Sebskater (oregistrerad) Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Du kan få snacka in lite psykade vocals till ett av mina spår om du vill 😄 Oki kan vara kul men du få säja hur du vill ha det!! lol 😛
Sebskater (oregistrerad) Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Kan du sjunga smörigt så är du välkommen att försöka. Är du bra på att hålla dig vid skratt är det mycket fördelaktigt! En del texter är nämligen lite väl löjliga... Det är bara att Pm:a mig så löser vi det! Ha ha ha smörigt kan jag sjunga men o hålla mig för skratt kan vara ett problem med det ska nog gå om du vill 😛
Sebskater (oregistrerad) Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Uhm... kan man få ett smakprov på hur du låter möjligtvis? 😛 jag ska snart slänga ihop en däng men det tar tid, håll ut
Eternal Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Kan du sjunga smörigt så är du välkommen att försöka. Är du bra på att hålla dig vid skratt är det mycket fördelaktigt! En del texter är nämligen lite väl löjliga... Det är bara att Pm:a mig så löser vi det! Ha ha ha smörigt kan jag sjunga men o hålla mig för skratt kan vara ett problem med det ska nog gå om du vill 😄 Ok. Skicka ett pm när du känner dig redo att smöra loss! Så får du text och karaokeversion. Givetvis också en version med redan lagd sång! 😛
Cloudsurfer Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Du kan få snacka in lite psykade vocals till ett av mina spår om du vill 😮 Oki kan vara kul men du få säja hur du vill ha det!! lol 😠 Du får fira händer, bara det låter psykadeliskt, självklart gör det ingenting om du spelar in när du får ett frispel eller nåt 😄
sisältää Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Kul. 😠 Jag jobbade lite på en rappvänlig bit härom dagen.. ska se om jag kan göra färdigt den så får du göra ett försök, om du vill. Du skriver egna texter, eller?
Sebskater (oregistrerad) Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 Kul. 😳 Jag jobbade lite på en rappvänlig bit härom dagen.. ska se om jag kan göra färdigt den så får du göra ett försök, om du vill. Du skriver egna texter, eller? Hmm nja jag kan men det kommer ta dig, dålig fantasi!!! Men visst ser fram e mot detta 😕
Sebskater (oregistrerad) Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 Du kan få snacka in lite psykade vocals till ett av mina spår om du vill 😳 Oki kan vara kul men du få säja hur du vill ha det!! lol 😕 Du får fira händer, bara det låter psykadeliskt, självklart gör det ingenting om du spelar in när du får ett frispel eller nåt 😉 Hur menar du psykadelisk, zombie aktigt, psyk drabbat barn? men annars e jag på, fixar det i veckan
Sebskater (oregistrerad) Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 Kan du sjunga smörigt så är du välkommen att försöka. Är du bra på att hålla dig vid skratt är det mycket fördelaktigt! En del texter är nämligen lite väl löjliga... Det är bara att Pm:a mig så löser vi det! Ha ha ha smörigt kan jag sjunga men o hålla mig för skratt kan vara ett problem med det ska nog gå om du vill 😳 Ok. Skicka ett pm när du känner dig redo att smöra loss! Så får du text och karaokeversion. Givetvis också en version med redan lagd sång! 😕 Skicka det på fredag till sebskater@mail.com så ska jag smöra i helgen 😉
sisältää Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 (redigerat) Jag är upptagen ett tag nu men ska försöka fixa grunderna under helgen. Hör av mig. 😕 Redigerat 18 oktober 2005 av sisältää
Cloudsurfer Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 Du kan få snacka in lite psykade vocals till ett av mina spår om du vill 😎 Oki kan vara kul men du få säja hur du vill ha det!! lol 😉 Du får fira händer, bara det låter psykadeliskt, självklart gör det ingenting om du spelar in när du får ett frispel eller nåt 😄 Hur menar du psykadelisk, zombie aktigt, psyk drabbat barn? men annars e jag på, fixar det i veckan psykdrabbat barn, ja allt som skulle tänkas låta helvrickat! 😛
Nexustwins Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 (redigerat) 😆 ... Har en liten tråd högre upp.. Kontakta mig om det verkar vara något 😛 Edit jahop nu var den lite längre ned då. 🙁 Redigerat 12 november 2005 av xdjs
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.