Jump to content
Annons

anmäler mig frivilligt

Recommended Posts

Sebskater (oregistrerad)
Postat

Sitter ni där hemma i grottan och slängt ihop en beat och känner med er att stämbanden gått av eller något, jag kan vara hjälpen 🙂

Annons
Postat

Kan du sjunga smörigt så är du välkommen att försöka. Är du bra på att hålla dig vid skratt är det mycket fördelaktigt! En del texter är nämligen lite väl löjliga...

Det är bara att Pm:a mig så löser vi det!

Sebskater (oregistrerad)
Postat
Du kan få snacka in lite psykade vocals till ett av mina spår om du vill 😄

Oki kan vara kul men du få säja hur du vill ha det!! lol 😛

Sebskater (oregistrerad)
Postat
Kan du sjunga smörigt så är du välkommen att försöka. Är du bra på att hålla dig vid skratt är det mycket fördelaktigt! En del texter är nämligen lite väl löjliga...

Ha ha ha smörigt kan jag sjunga men o hålla mig för skratt kan vara ett problem med det ska nog gå om du vill 😛

Sebskater (oregistrerad)
Postat
Uhm... kan man få ett smakprov på hur du låter möjligtvis? 😛

jag ska snart slänga ihop en däng men det tar tid, håll ut

Postat

Ha ha ha smörigt kan jag sjunga men o hålla mig för skratt kan vara ett problem med det ska nog gå om du vill 😄

Ok. Skicka ett pm när du känner dig redo att smöra loss! Så får du text och karaokeversion. Givetvis också en version med redan lagd sång! 😛

Postat
Du kan få snacka in lite psykade vocals till ett av mina spår om du vill 😮

Oki kan vara kul men du få säja hur du vill ha det!! lol 😠

Du får fira händer, bara det låter psykadeliskt, självklart gör det ingenting om du spelar in när du får ett frispel eller nåt 😄

Postat

Kul. 😠 Jag jobbade lite på en rappvänlig bit härom dagen.. ska se om jag kan göra färdigt den så får du göra ett försök, om du vill. Du skriver egna texter, eller?

Sebskater (oregistrerad)
Postat
Kul. 😳 Jag jobbade lite på en rappvänlig bit härom dagen.. ska se om jag kan göra färdigt den så får du göra ett försök, om du vill. Du skriver egna texter, eller?

Hmm nja jag kan men det kommer ta dig, dålig fantasi!!!

Men visst ser fram e mot detta 😕

Sebskater (oregistrerad)
Postat
Du kan få snacka in lite psykade vocals till ett av mina spår om du vill 😳

Oki kan vara kul men du få säja hur du vill ha det!! lol 😕

Du får fira händer, bara det låter psykadeliskt, självklart gör det ingenting om du spelar in när du får ett frispel eller nåt 😉

Hur menar du psykadelisk, zombie aktigt, psyk drabbat barn?

men annars e jag på, fixar det i veckan

Sebskater (oregistrerad)
Postat

Ha ha ha smörigt kan jag sjunga men o hålla mig för skratt kan vara ett problem med det ska nog gå om du vill 😳

Ok. Skicka ett pm när du känner dig redo att smöra loss! Så får du text och karaokeversion. Givetvis också en version med redan lagd sång! 😕

Skicka det på fredag till sebskater@mail.com så ska jag smöra i helgen 😉

Postat
Du kan få snacka in lite psykade vocals till ett av mina spår om du vill 😎

Oki kan vara kul men du få säja hur du vill ha det!! lol 😉

Du får fira händer, bara det låter psykadeliskt, självklart gör det ingenting om du spelar in när du får ett frispel eller nåt 😄

Hur menar du psykadelisk, zombie aktigt, psyk drabbat barn?

men annars e jag på, fixar det i veckan

psykdrabbat barn, ja allt som skulle tänkas låta helvrickat! 😛

• 4 veckor senare...
Postat (redigerat)

😆 ...

Har en liten tråd högre upp.. Kontakta mig om det verkar vara något 😛

Edit jahop nu var den lite längre ned då. 🙁

Redigerat av xdjs

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.