Jump to content
Annons

Kollar ni på Lost?


Danabacken

Recommended Posts

Annons
  • Svar 202
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Varför i jävlars helvete har dom uppehåll jämt och ständigt... 😠😠

Det är ofta så i USA att de kör ett par avsnitt och sen har de två-tre veckors upehåll. Nu ligger TV4 så nära den amerikanska sändningen att vi i sverige får dras med samma pauser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag missade de första trettio minuterna. Vad sa egentligen Michael att de andra var för något? ... 🙂

Sjömonster med tusentals tentakler

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni missar väl inte avsnittet ikväll, gubbar! 😄

LOST

Vilket avsnitt är Sverige på? Jag såg avsnitt S02E20 häromdagen... värsta någonsin! Lägg märke till vad som händer med de två tjejerna som åkte dit för fyllekörning i verkliga livet för en tid sedan... blää va dåligt.

Vad jag hört var det först planerat två säsonger enbart, men sen eftersom det blev en succé ska de dryga ut det i sex (6) säsonger. Blää va dåligt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni missar väl inte avsnittet ikväll, gubbar! 😄

LOST

Vilket avsnitt är Sverige på? Jag såg avsnitt S02E20 häromdagen... värsta någonsin! Lägg märke till vad som händer med de två tjejerna som åkte dit för fyllekörning i verkliga livet för en tid sedan... blää va dåligt.

Vad jag hört var det först planerat två säsonger enbart, men sen eftersom det blev en succé ska de dryga ut det i sex (6) säsonger. Blää va dåligt. 🙂

Tre säsonger planerade från början, men nyskrivet kontrakt på sju är vad jag har hört. Det är tråååkigt. Kom på något nytt istället - våga avsluta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvetes jävla fan!! Inget lost!! Helvete jag hade ju t.o.m förberett med te, och mackor, så är det inget idag!!

 

FAAANN!!! JAG HATAR LOST!!!!!!!!

Har inte så mycket med den generella diskussionen att göra... men jag hade/exakt samma tradition med min lillasyster... göra te och mackor innan lost började för att sen bara sedan kunna och njuta i en timme!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvetes jävla fan!! Inget lost!! Helvete jag hade ju t.o.m förberett med te, och mackor, så är det inget idag!!

 

FAAANN!!! JAG HATAR LOST!!!!!!!!

Har inte så mycket med den generella diskussionen att göra... men jag hade/exakt samma tradition med min lillasyster... göra te och mackor innan lost började för att sen bara sedan kunna och njuta i en timme!

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Vad handlar det om egentligen? Kan jag få en mycket kort beskrivning tack?

Är det nån idé att bara komma in i serien sådär?

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Vad handlar det om egentligen? Kan jag få en mycket kort beskrivning tack?

Är det nån idé att bara komma in i serien sådär?

😛

Serien handlar om ett plan som störtar på en mystisk ö, långt ifrån rädding och deras kamp för överlevnad mot de mystiska saker som utspelar sig på ön...

För att hänga med lär du se hela serien från början... jag tror du kan köpa den på iTunes... men om du vågar så får du ladda ner den olagligt. Det är upp till dig! 😛

För övrigt tycker jag att det är väl värt det... det är en av de bästa serier någonsin!

EDIT: La till det sista...

Redigerat av allansson
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej... inte som Robinson...

Ön är en mystisk plats som inte borde finnas... ingen vet (utom seriens skapare, om ens de vet) vad det är för en ö. Mitt tips är att se de första tre avsnitten. Är du inte fast då så är det npg ingen idé att du kollar på det. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni missar väl inte avsnittet ikväll, gubbar! 😆

LOST

Vilket avsnitt är Sverige på? Jag såg avsnitt S02E20 häromdagen... värsta någonsin! Lägg märke till vad som händer med de två tjejerna som åkte dit för fyllekörning i verkliga livet för en tid sedan... blää va dåligt.

Vad jag hört var det först planerat två säsonger enbart, men sen eftersom det blev en succé ska de dryga ut det i sex (6) säsonger. Blää va dåligt. 😆

SPOILER! (För er som vill ta igen senare, men detta avsnttet gick förut ikväll på TV4, ja!)

Hehe, jo de båda har visat dåligt intryck i privatlivet och får sitt straff - antar att de övriga i serien kommer va skärpta 😆 Men sanningen var den att Cynthia Watros (Libby) fick jobb på en ny serie och Michelle Rodriguez (Ana Lucia) brunetten ville inte binda sig, eftersom hon är zigenare och måste göra något nytt varje år (vad hon själv sa iaf.) Lite synd allt det där ändå, Libby hade man velat se mer av i alla fall - intressant relation med Hurley.

Bra att Locke blivit sig själv i alla fall (fr.o.m. förra avsnittet), han har betett sig väldigt skumt under en period i denna säsong. Han är fan min idol. 🙂

Redigerat av Kricke
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag missade de första trettio minuterna. Vad sa egentligen Michael att de andra var för något? ... 😆

Typ att de inte skulle vara särskilt svåra att besegra, många gamla och kvinnor. Lågutvecklat samhälle, etc. Motsäger tidigare avsnitt som visar att de bara klätt ut sig. Men Michael var inte riktigt sig själv tyckte jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni missar väl inte avsnittet ikväll, gubbar! 😆

LOST

Vilket avsnitt är Sverige på? Jag såg avsnitt S02E20 häromdagen... värsta någonsin! Lägg märke till vad som händer med de två tjejerna som åkte dit för fyllekörning i verkliga livet för en tid sedan... blää va dåligt.

Vad jag hört var det först planerat två säsonger enbart, men sen eftersom det blev en succé ska de dryga ut det i sex (6) säsonger. Blää va dåligt. 😆

Tre säsonger planerade från början, men nyskrivet kontrakt på sju är vad jag har hört. Det är tråååkigt. Kom på något nytt istället - våga avsluta!

Oj, så många säsonger till? Låter ju bra ändå. Många serier blir sämre med tiden, men Lost håller greppet fortfarande tycker jag. Men mer än 7 säsonger är överdrivet för alla serier oavsett vad. Så vi får hoppas de slutar där i alla fall. Men jag förstår att man vill fortsätta jobba med något, och få massa pengar, särskilt om man fortfarande har inspiration - manusförfattarna iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Vad handlar det om egentligen? Kan jag få en mycket kort beskrivning tack?

Är det nån idé att bara komma in i serien sådär?

😆

Lost är bästa serien nånsin - eller i a f från det här årtioendet!

Som med alla serier; alltid dumt att hoppa mitt i, utan att ha sett tidigare. Lost är SÄRSKILT en sådan serie där man borde ha sett ungefär allting för att överhuvudtaget förstå någonting. Visserligen var det sista avsnittet av första säsongen på TV4 det första jag såg, men laddade hem alla tidigare avsnitt sedan och tog igen. Sedan började jag kolla på TVn, Sverige ligger ju precis bakom USA (om inte exakt lika t o m)

Serien har alla stilar; drama, action, komedi, thriller, mystik, sci-fi, etc. Påminner om tidigare serier som Twin Peaks och X-Files. Men med stark betoning på ödet (som filmen Signs hade t ex). Och ja, lite Cast Away (Robinstuket är ju uppenbart.) Ingredienserna i serien är inte nya, men däremot blandningen av dem.

Redigerat av Kricke
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte sluta titta. Men jag måste säga att jag blev RIKTIGT besviken när jag fick höra att det inte finns ett slut på berättelsen. De hittar på allt eftersom. Jag tänker bara... med alla dessa lösa trådar överallt, hur fan ska de lyckas knyta ihop säcken på slutet? Förmodligen lyckas de inte, och vi får alltid undra. Piss-serie! :rolleyes: (trots att jag kollar slaviskt) 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

först hörde jag att det skulle vara 2 säsonger.

bra! tänkte jag

sedan hörde jag 3.

det är ok! tänkte jag.

nu har jag hört 7!!!%#!%11one

och det suger om det är sant! 🙂

edit: samma svar som Kricke 😉

Redigerat av Sonnert
Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll är det Lost! Jag såg igår på reprisen av förra avsnittet (som jag missade). Kan någon förklara någonting för mig?

SPOILER FÖR DOM SOM INTE SETT!!!!

Varför i hela h***lvetet dödade Michael de där två brudarna? Jäklar, vilken oväntad vändning...kunde knappt somna efteråt!!! 😕😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll är det Lost! Jag såg igår på reprisen av förra avsnittet (som jag missade). Kan någon förklara någonting för mig?

SPOILER FÖR DOM SOM INTE SETT!!!!

Varför i hela h***lvetet dödade Michael de där två brudarna? Jäklar, vilken oväntad vändning...kunde knappt somna efteråt!!! 😎😮

SPOILER!! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...