Dawwe Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hej Jag har ett trumset jag plockat ihop själv, där jag vill byta ut baskaggen och hängpukorna (de är sönder och kassa). I affärer kan man nästan bara köpa set och jag har inte så mycket pengar, har ni några tips på hur jag får bra grejer för ett överkomligt pris? Frakt kostar ju också enormt när det handlar om trummor kan jag tänka mig. Något tips? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
onid Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 De enda prisvärda trummorna görs av Sonor. Till och med deras billigaste serier låter otroligt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dawwe Postat 13 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 13 oktober 2005 Ok, bra för jag har fått ett pris på just SONOR: Det vita Sonor Performer Bas 22", Pukor 12", 13", 16"(golv), 1 st virvelstativ, hängpukstativ, 1 st cymbalstativ. för 3000 :- + frakt Hur fixar man frakt och vad kostar det? Är det ett bra pris? Ska givetvis försöka pruta ner det. Vad är rimligt att ge för det svarta? (Skinnet ser ut att va sönder men det fixar man ju lätt). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheQuo Postat 13 oktober 2005 Dela Postat 13 oktober 2005 Verkar vara ett bra pris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.