Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

(Kanske borde detta vara i OT, men jag postar det här så får ni väl flytta han dårå...)

Jo, i november åker jag på en "studieresa" till London. Jag sitter på en sk "inkubator" för unga företagare här i umeå och blev utvald att åka med styrelsen för inkubatorn till den stora staden. Under resan ska vi hälsa på en liknande anläggning i Sussex, men dessutom ska jag göra typ studiebesök på olika musikrelaterade företag. Jag är framför allt intresserad av studios och producenter som jobbar kommersiellt med världsmusik och folkmusik. Men även andra spännande, roliga och gärna lite konstiga företag med musikanslutning i London området (eller, max två timmar med tåg från london).

Drömmen vore ju att få besöka real world studios, men det verkar vara svårt, har hört att de är extremt restriktiva med besök och har inte heller fått något svar på mina mail...

Så har någon några förslag? Alla förslag intressanta!

tack o tack

/Daniel

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Men även andra spännande, roliga och gärna lite konstiga företag med musikanslutning i London området

Försök att få in ett besök på "Ice Kold FM".

Londons skitigaste piratradiostation, sänder från ett vindskontor övanför Camden Market.

Dom brukar bjussa på Crack, brownies & repig vinyl.

Det är helt klart "ett konstigt företag med musikanslutning".

& roligt har dom också.

Postat
Försök att få in ett besök på "Ice Kold FM".

Londons skitigaste piratradiostation, sänder från ett vindskontor övanför Camden Market.

Dom brukar bjussa på Crack, brownies & repig vinyl.

Det är helt klart "ett konstigt företag med musikanslutning".

& roligt har dom också.

Ooo det lät ju riktigt tufft, ska kolla upp dem! Tack! Undviker nog cracket och...browniesarna. 😉

Postat
Hejja, Hejja!!!

Sätt ume på kartan!!!

/

Nyckelharpa

Hehe är det Holmström månne? Trevligt! Jag ska överta den engelska nationen och införa västerbottniskt styre.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.