Lundin Postat 19 april 2004 Dela Postat 19 april 2004 Hittade denna Ljudeffekts-VSTi för ett tag sedan ( bland en massa andra gratisgrejer.) För att göra dom dÀr helt psykedeliska swooscharna pÄ ett enkelt sÀtt http://home.earthlink.net/~plattermatic/vsti.html /D Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 19 april 2004 Dela Postat 19 april 2004 cool đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 april 2004 Dela Postat 19 april 2004 Najs! đ UngefĂ€r som min Knork (se trĂ„d hĂ€r pĂ„ forumet, eller min hemsida, se min signatur). Gillar sĂ„nna hĂ€r ljud och grejjor. Vet inte vad jag skall ha dem till, men denna sparar jag definitivt! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 23 april 2004 TrÄdstartare Dela Postat 23 april 2004 ..ja ibland kan det vara skönt att bara trycka pÄ en knapp nÀr man inte orkar bygga upp en effekt pÄ "diskret vÀg" eller hur... tja /D Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.