Dj Mainstream (oregistrerad) Postat 12 december 2003 Postat 12 december 2003 Det är ju skönt med ett nordiskt forum, men frågan är väl om det kommer att växa till sig...
Tony Postat 12 december 2003 Postat 12 december 2003 det hoppas jag att det gör .. (skrev detta inlägg mest för att testa)
SERO Postat 13 december 2003 Postat 13 december 2003 Vi får skriva mycket och locka hit andra för att få fart på forumet!
Guest_I.C.E (oregistrerad) Postat 13 december 2003 Postat 13 december 2003 Jag hoppas att de kommer att funka. För jag har massvis med frågor ,och faktiskt svar oxå. 🙂
Smergo Postat 14 december 2003 Postat 14 december 2003 Bara några kunniga persoenr söker sig hit (jag kan inte räknas till det tyvärr) och några i början lägger ner lite extra energi så det händer något så brukar det trilla in folk efter ett tag.
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 14 december 2003 Postat 14 december 2003 Det vore kanske en ide att länka hit från tidningen Studio. Det görs inte idag, länken till deras forum går fortfarande till IDG's E-forum. Åtminstone var det så för 2 minuter sedan. Jag fick läsa mig till adressen hit i tidningen.
Mats Stålbröst Postat 15 december 2003 Postat 15 december 2003 Det vore kanske en ide att länka hit från tidningen Studio. Det görs inte idag, länken till deras forum går fortfarande till IDG's E-forum. Åtminstone var det så för 2 minuter sedan. Jag fick läsa mig till adressen hit i tidningen. Hej! Den felaktiga länken kommer att korrigeras inom kort! /MvH Mats
Synthetique Postat 25 december 2003 Postat 25 december 2003 Tack för den Eja! 🙂 Hade den inte funkat så hade jag inte hittat hit. Har lånat ut alla mina tidningar till min flickväns brorsa som vill lära sej lite om sånt härnt.
Neko Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 jag tror definitivt att detta forum kommer att växa, det är ju redan ganska mycket folk som svarar när man skriver något tycker jag. Det får inte bli för stort heller tycker jag. Mycket folk tenderar att anonymisera och göra forumen opersonliga. KVR tycker jag är bra, men ganska tråkigt. Hoppas att det inte händer här.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.