G.Audemard (oregistrerad) Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 DIO.. Grym sångare... 😄 Har för mig att det betyder "gud" eller "gåva från gud" på grekiska. Albert.D Italienska är det. Hans riktiga namn är, håll i er nu, Ronald Padavona 🙂
pXp Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 (redigerat) Nja, asså man har ju en tendens att gilla sina egna artistnamn peAk eXperience: Snyggt namn med kaxig innebörd. deepgeek: nördigt och cool på samma gång, synd bara att jag gör så dålig musik under det namnet... Mary Jane Parker: Spindelmannens fru (heter egentligen Mary Jane Watson Parker). Det nanm som jag fått mest uppmärksamhet under. Sådär ja, nu har man vara stöddigt så det räcker för idag. 😕 //peAk edit: Kom ju på att min bror är med i en grupp med artistnamnet Enemies of Reality (EoR). Svinbra electro. Redigerat 14 oktober 2005 av pXp
Albert.D Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 DIO.. Grym sångare... 😉 Har för mig att det betyder "gud" eller "gåva från gud" på grekiska. Albert.D Italienska är det. Hans riktiga namn är, håll i er nu, Ronald Padavona 😛 Tack för upplysningen 🙂 Padavona 🙂... Fan det är ju coolt det med.. i Opera sammanhang 🙂 Albert.D
android Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 Annars är ju Nine Inch Nails ett rätt så coolt namn också. Och Ladytron!
Fredster Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 "En elvisp i örat" e ju inte fy skam det heller!
Krumhorn Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 Onkel Konkel är ett bra namn tycker jag. Synd att det är taget.
dede Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 Pop will Eat itself, Iron Butterfly, Magma, DAF (Deutch Amerikaniche Freundshaft), The Popgroup, Vibrators, Dead Kennedys, Modern Lovers, Ultravox, Nick Cave and the bad seed........etc Eller svenska. Garbochock (Stry Terrarie!), Thorsson, Gud-i-brallan, 22 för många, Lädernunnan, Piska mig hårt/Eldkvarn...etc 😉
Richie76 Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 Har en kompis som trodde att kristet utseende hette kristen hårdrocksfrisyr!! 😉 Det går inte heller av för hackor! 😉
equality Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 Kristet Utseende 😉 Ja fast där får du inte missa The i början. Det är ju det som gör namnet än mer skruvat. Precis vad jag tänkte. Det är ju så formidabelt att få till ett "the" framför kristet uteseende. Vaddå "kristet utseende"?? Och sen ett "the" innan... Otroligt genialt! 😉
sisältää Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 peAk eXperience Haha, huuu. 😕 Det verkar som att folk mest skämtar i den här tråden. Nåväl. 😛
pXp Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 peAk eXperience Haha, huuu. 😄 Det verkar som att folk mest skämtar i den här tråden. Nåväl. 🙂 😆 🙂 🙂 😄 //peAk
Pammas (oregistrerad) Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Slowdive, namn som låter väldigt bra och som även är en programförklaring till musiken. Annars gillar jag även "Throw that beat in the garbage can!". Tyskt 90-talsindieband som senare bytte till det något kortare "Throw that beat!"
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.