red_house_painter Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Vår nya singel "Kristian Anttila - Paul Weller" testas på Trackslistan i helgen. http://www.sr.se/p3/tracks Röstning pågår fram till 14.00 på måndag... Vore najs om ni hjälpte oss att rösta 😳
Bebopkeys Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Jag hade en lumparkompis som hette Antilla. Dessutom diggar jag Paul Weller. Klart att jag röstar 😳
Stinkey (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Jag röstar även om jag inte skulle gilla låten när jag hör den!
D Vibe Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 (redigerat) Är du Kristian Anttila 🙂, eller har du hjälpt till att producera hans låt? Redigerat 9 oktober 2005 av D Vibe
red_house_painter Postat 9 oktober 2005 Trådstartare Postat 9 oktober 2005 alltså, man kan lyssna på låten på deras sida också! Annars kan ni lyssna på den på MELA eller även spana in musikvideon på Aftonbladets hemsida eller ladda ner den på Dach Har annars redan lagt upp en tråd här med videon 😆 Jag spelar i Anttilas band.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.