Jump to content
Annons

vic64retro

Betyg  

16 röster

1. 1. Betyg

• March
      5
    • Sam Sonite
      1
    • Russian Revenge
      0
    • Platform
      3
    • Nintendo
      2
    • 1

Recommended Posts

clavicl (oregistrerad)
Postat

För den som minns 64an och dess musik, har jag gjort några alster som jag föreställt mig kunna passa till olika typer av spel på 80-talet.

Lyssna och rösta på den du gillar mest... Om du orkar med ljudet över huvudtaget 🙂

GENRE: 64-Retro

LÅTLÄNGD: 5 olika alster på nån minut var.

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: mp3

STORLEK: ca 2mb stycket.

LÅTLÄNK: http://www.clavicl.com/sevenkool/computerretro/

Annons
Postat

Nintendo. Kan i och för sig att jag spelat mest på denna konsoll. 😆 Danke för skön lyssning.

Postat

.. 🙂 ...fick en nostalgi-tår i ögat av detta...när jag tänkte tillbaka på tiden då man spelade The great giana sisters dag o natt...

/D

Mattias M (oregistrerad)
Postat

March tar hem segern i mina ögon. Var tvungen att lyssna på den ett par gånger... 🙂 Nice slut.. Annars är ju Rob (el. var det Ron) Hubbards Delta-signatur en given vic-64 schlagervinnare.

Postat (redigerat)

Så jäkla vackert! Älskar verkligen SID! Du kan verkligen gör vackra sidkompositioner. Jag har bara gjort det på en tracker till dator. Goattracker hette den, men det är lite B. QuadraSid eller vad det hette, är det en datorsynthmodul, eller är det en riktig? Visst finns det riktiga synthmoduler med sidljud? Hur har du gjort när du gjorde låtarna?

Redigerat av Oski
Dreamland Project (oregistrerad)
Postat
Annars är ju Rob (el. var det Ron) Hubbards Delta-signatur en given vic-64 schlagervinnare.

Rob, definitivt Rob 🙂

Postat

Riktigt grymt!! Melodier som sätter sig på hjärnan.. 😄

Fortsätt med stilen...Gör gärna nån remix av ex Out Run eller nåt

Postat (redigerat)

Jag kan tänka mig en remix på Samantha Fox Strip Poker... Inte för något annat än nostalgin! 😄

Eller... Bubble and Bobble på VIC64... Alla dessa minnen!

Redigerat av Farbror_Blå

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.