Jump to content
Annons

Fysisk status?


Eternal

Recommended Posts

Annons
Strax över medellängd och en bit under medelvikt dvs lite småspinkig men i hyffsad fysisk form. Kan också äta vad som helst utan att det syns på vikten, vilket gör vissa avundsjuka 😎.

Det kunde jag till ungefär när jag slutade gymnasiet, då började jag plötsligt gå upp. Det är jobbigt att bli gammal 🙂

Nu ligger jag på min idealvikt (enligt mitt bmi), och är 187 cm lång. Tycker personligen inte att jag är ful som stryk, men jag antar att jag inte kan vara helt objektiv när det gäller den saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Strax över medellängd och en bit under medelvikt dvs lite småspinkig men i hyffsad fysisk form. Kan också äta vad som helst utan att det syns på vikten, vilket gör vissa avundsjuka  🙂.

Det kunde jag till ungefär när jag slutade gymnasiet, då började jag plötsligt gå upp. Det är jobbigt att bli gammal 😄

Nu ligger jag på min idealvikt (enligt mitt bmi), och är 187 cm lång. Tycker personligen inte att jag är ful som stryk, men jag antar att jag inte kan vara helt objektiv när det gäller den saken.

Meh! Lägg upp en bild igen då!

EDIT: Där man faktiskt ser dig 😎

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

Strax över medellängd och en bit under medelvikt dvs lite småspinkig men i hyffsad fysisk form. Kan också äta vad som helst utan att det syns på vikten, vilket gör vissa avundsjuka  😄.

Det kunde jag till ungefär när jag slutade gymnasiet, då började jag plötsligt gå upp. Det är jobbigt att bli gammal 🙂

Nu ligger jag på min idealvikt (enligt mitt bmi), och är 187 cm lång. Tycker personligen inte att jag är ful som stryk, men jag antar att jag inte kan vara helt objektiv när det gäller den saken.

Meh! Lägg upp en bild igen då!

EDIT: Där man faktiskt ser dig 😛

Hm, okej, jag får leta i hårddiskgömmorna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)

Det här var jag för 6 månader sedan...

jabba2.jpg

och här är jag idag.

brad-pitt.jpg

Jag tyckte att jag blivit formlös och köpte ett sådant svettbälte de har på TV-shop. Till min stora förvåning funkade det! 5 min 3 dagar i veckan i 6 månader räckte.

Tack TV-shop! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

176 cm - 94 kg

Alltså förhållandet mellan vikt och längd säger inte så mycket.

Antingen är du en rejäl biff eller så är du kramgo... Eller en kombination av de båda!

Jepp, huvet på spiken...

Kramgoo Biff !

Link to comment
Dela på andra sajter

176 cm - 94 kg

Alltså förhållandet mellan vikt och längd säger inte så mycket.

Antingen är du en rejäl biff eller så är du kramgo... Eller en kombination av de båda!

Jepp, huvet på spiken...

Kramgoo Biff !

haha klockren! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...