Bebopkeys Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Sitter här igen och dricker...jag menar lyssnar på låtar.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 What the fuck?! Hiphop, Curvosier & Cristal! & kanske lite pop.
Grannen Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Ni kanske skulle testa Lunar-storm i stället????Va fan har detta med demoforum, att göra eller ens studioforum? 🙂 Häller med fullständigt! "Vuxna" tjatta sprit jo halloooo!
Grannen Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Ni kanske skulle testa Lunar-storm i stället????Va fan har detta med demoforum, att göra eller ens studioforum? 🙂 Häller med fullständigt! "Vuxna" tjatta sprit jo halloooo! Kul stavfel ändå! 🙂
Eric Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 ja bebopkeys Daniel johnston!! död åt perfektionismen, det är för dom som bryr sig om utseendet men inte innehållet i konst. Sett filmen? väntar själv med spänning.
Egghuvud Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 (redigerat) Champagnespritzers och skål ta mig fan .... 😉 Redigerat 10 oktober 2005 av Egghuvud
Neosus Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Ge mig en grogg så jag blir en riktig karl oxå... Snälla? 😉 😉
morbid (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Postat 12 oktober 2005 Äh, ni försöker bara vara tuffa. Rökig whisky och hårdrock? Tacka vet jag chokladmjölk och mys! 😄 word! ☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.