Altzi Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Kanske skulle vi ha genre indelning? Eller är det tjusningen med det hela att vi blandar friskt? ( som groggen här hemma) 😱😎
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Jag sitter och dricker smuggelwhisky (famous tack och lov för 250 kr litern(kunde vart MacGregor också (fy fan))) och tycker att det är för mycket "folkhögskola" över många låtar här. Skulle faktiskt behöva en metalgura på en låt vi håller på med (men det är en poplåt det också). Folkhögskola tycker jag det är när "duktigheten" tar överhanden och låtarna glöms bort lite grann. "-Visst, duktigt spelat, allt låter kanon, inte en miss i mixen, alla virvelslag är exakt som dom ska och sångarn är skitduktig, men. Ramones skulle inte ha gillat det här".
Altzi Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Postat 7 oktober 2005 Själv dricker jag en lagavoulin, rökig som faen!!
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Själv dricker jag en lagavoulin, rökig som faen!! Är Laphroaigare själv 😱 Fan vad avis jag blir!
Altzi Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Postat 7 oktober 2005 Laphroaigare suger inte heller 😎 Mycket tågvirke i den!! 😱
Matthew L Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Äh, ni försöker bara vara tuffa. Rökig whisky och hårdrock? Tacka vet jag chokladmjölk och mys! 😱
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Jag har faktiskt en liten brevväxling med Laphroaigs förre destillerichef Ian Henderson. Vi bytte lite grejor och jag fick en 76:a av honom. Det är ju lite kul! Den är slut förresten.
Violiner Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Har ni inte smakat 17-årig Bruichladdich så har ni en upplevelse kvar här i livet! Nu måste jag nog hälla upp en liten nattfösare...
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Har ni inte smakat 17-årig Bruichladdich så har ni en upplevelse kvar här i livet! Nu måste jag nog hälla upp en liten nattfösare... Skönt att veta att man inte k****at alla brudar än 😱
dede Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Alligator wine från Screaming Jay Hawkin´s folkhögskola tar död på mig 😱
Violiner Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Har ni inte smakat 17-årig Bruichladdich så har ni en upplevelse kvar här i livet! Nu måste jag nog hälla upp en liten nattfösare... Skönt att veta att man inte k****at alla brudar än 😱 Ja, är du "oskuld" här så får du bara inte missa den. Beställningsvara för 850/helrör på systemet. Så det är inget man blandar grogg på... Men värd vartenda öre! Ahh, den är fin. Nu har jag några härliga minuter framför mig...
Altzi Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Postat 7 oktober 2005 Börjar spåra ur, kanske skulle ligga under "off topic" 😉
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Har ni inte smakat 17-årig Bruichladdich så har ni en upplevelse kvar här i livet! Nu måste jag nog hälla upp en liten nattfösare... Skönt att veta att man inte k****at alla brudar än 😉 Ja, är du "oskuld" här så får du bara inte missa den. Beställningsvara för 850/helrör på systemet. Så det är inget man blandar grogg på... Men värd vartenda öre! Ahh, den är fin. Nu har jag några härliga minuter framför mig... Svärfar kastade sig efter colan när jag bjöd på Bowmore. -"Usch fy fan vad starkt! Var är colan." sa han den j****n. Snacka om helgerån.
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Börjar spåra ur, kanske skulle ligga under "off topic" 😉 Vilken tråd är vi i då? Nån som vet. Lyssnar på Daniel Johnston nu - Rock this town. Fan va bra. Han skiter i om kaggen inte ligger där den ska och om kören distar. Fan va skönt
freddie Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Äh, ni försöker bara vara tuffa. Rökig whisky och hårdrock? Tacka vet jag chokladmjölk och mys! 😉 Jag är en viski drickande hårdrockare fast så värst tuff är jag inte 🙂 (Eller jo, med bar överkropp å elguran i axelband ute i hallen framför spegeln när ingen ser mej. DÅ e jag tuff.) Sen det här med malt vs. blended... Jag vet inte... En sjysst blended är ju, av någon kunnig människa, avvägd å allt det där för att bli perfekt. Malt kan bli ganska tjatigt & enformigt i längden.
Violiner Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Svärfar kastade sig efter colan när jag bjöd på Bowmore. -"Usch fy fan vad starkt! Var är colan." sa han den j****n. Snacka om helgerån. 😉🙂🙂
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Nä Single ska det vara. Blended är som grogg ungefär. Fast full blir man ju ändå.-)
Altzi Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Postat 7 oktober 2005 Själv är jag förtjust i flytande cornflakes (majswhiskey typ JACK DANIELS) blended är ok bara det inte är för mycket grain ( destillerad sädesvätska! ) 😉
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Jack Daniels (även kallad rockläsk). Ja visst why not?
hackeman Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Macallan här just nu. 20-årig Single Highland malt. Fiiiiiiint. 😉 För övrigt gillar jag även pop & trams. Mer sånt här i världen, mindre moll och mörker. 🙂
JJRockford Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 (redigerat) Pirat-metal: Invalid link Fast i god ordning är det ju ingen demo. Fast å andra sidan så värderar jag mjölk som den bästa drycken. Använder mest whiskey som influensa-medicin... Freddie, har du ingen digital-kamera? Skulle gärna se dom där poserna!! Edit: Länkeländet funkade inte. Men låten ("Under the crossed bones") finns i a f här: Mjölk-metal! Redigerat 8 oktober 2005 av JJRockford
pwayne Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Ni kanske skulle testa Lunar-storm i stället???? Va fan har detta med demoforum, att göra eller ens studioforum? 😉
Altzi Postat 8 oktober 2005 Trådstartare Postat 8 oktober 2005 Börjar spåra ur, kanske skulle ligga under "off topic" 😉 Yes sir! 😛
Neosus Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Hahaha 🙂 Äsha. Skit i offtopic. Fortsätt posta inlägg här om hur macho man är när man lirar metal och dricker sprit. Antar att det blir sprit ikväll oxå? Eller ballar ni ur? 😛
Eliasson Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Nä Single ska det vara. Blended är som grogg ungefär. Fast full blir man ju ändå.-) sånt man dricker när Jorden håller party? 🙂
Bebopkeys Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Nä Single ska det vara. Blended är som grogg ungefär. Fast full blir man ju ändå.-) sånt man dricker när Jorden håller party? 😲 Exaktamente 😉
Albert.D Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 (redigerat) Japp mera rock´n´roll och litervis med öl, brännvin, Whisky. Vägra pop... Hiphop och allt vad det heter 😉😲 Albert.D Redigerat 9 oktober 2005 av Albert.D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.