Rickis Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Hej..finns det ingen sida (svenk) som lär ut grunderna i cubase.är helt lost..men kan å vill lära mig..tacksam för svar
cm0s Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 http://www.majken.se/cubase/ Sök innan du startar ny tråd 😄
Hans Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Hej! Om det vore så enkelt... Majken Cubase på Studio´s Sök ger resultatet: Sorry, an error occurred! Majken Cubase på Goole.se ger resultaten: _Plats nr 3_ / _Plats nr 4_
cm0s Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 1. Klicka på Sök 2. Skriv in vad du vill söka efter, i det här fallet "lära sig cubase" 3. Välj att du vill söka i inlägg från Alla datum, du vill ju inte begränsa dig till de som skrivits de senaste 30 dagarna. 4. Se tråd nummer 5 i sökresultatet. Så enkelt är det faktiskt.
Hans Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Hej! He he, lita pinsamt om detta är något som enbart jag råkar utför 😄! Är det då fel på världen eller på Hans? Det börjar alltid med Sorry, an error occurred!! Då testar jag lite olika Sök inlägg från... 60 dagar tillbaka och... Nyare eller måhända Sök inlägg från... 7 dagar tillbaka och Äldre Ibland får man nåt - ibland inte, jag säger bara Google ger aldrig: Sorry, an error occurred!!
Claes Holmerup Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Det är nog bara du som råkar ut för det. Det måste vara gruppen syntax terror som håller sig framme varje gång... 😄 Titta HÄR, vilka fina träffar jag fick när jag skrev in just lära sig cubase, valde att söka i alla forum, från i dag och äldre...
Hans Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Hej! Ursäkta att jag gjort tråden OT! Detta var nog de pinsammaste någonsin, för Hans! Jag tror vi säger såhär, Studio´s Sök fungerar utmärkt för alla (... utom för Hans som kan få fortsätta köra sitt älskade Google.se) Hej, jag kan inte sjunga in i Cubase, cubase är värdelöst! Svar: Hur har du kopplat in mikrofonen? Mikrofonen?
Rickis Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Postat 7 oktober 2005 ok..sorry..ja hatar att hålla på å söka å sånt..men men..tack 🙂
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Kolla i manualen kan ju vara nåt oxå kanske ...
Claes Holmerup Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Hej! Men tänk om man glömt den... på bussen då? ...eller om hunden har ätit upp den... 😉🙂
Pluffo Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Hej! Men tänk om man glömt den... på bussen då? ...eller om hunden har ätit upp den... 😉🙂 Eller om man har piratkopierat 🙂 Vänta? Sa jag fel nu?
Claes Holmerup Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Hej! Men tänk om man glömt den... på bussen då? ...eller om hunden har ätit upp den... 😉🙂 Eller om man har piratkopierat 🙂 Vänta? Sa jag fel nu? Du måste vara mer finkänslig och linda in det lite. Du kan säkert räkna med påhopp efter en sådan kommentar... 🙁
Hans Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Hej! Fattar ingenting, tänk om man glömt sin (pirat-kopieringsmaskins-kopierade) Cubase-manual på bussen då! För själva Cubase finns väl inte att köpa längre? Ni skojade, eller 😉?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.