Pluffo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 (redigerat) Låter coolt det här! Jag är "kanske" på 😆 Redigerat 7 oktober 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Trumsolo på en minut!!!!!!!!!!Herregud. Ja, jag gör ett försök! Usch, fan ta dig Slaptap! 🙂 Ingen jävla HiHat! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 8 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 8 oktober 2005 Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr....*trumvirvel*..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Hur ska röstningen gå till? Ska vi få rösta eller avgör du helt själv? Lägger du upp alla bidrag här eller? Hare bra! //iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 9 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2005 Hur ska röstningen gå till? Ska vi få rösta eller avgör du helt själv? Lägger du upp alla bidrag här eller? Hare bra! //iHz Jag lägger ut alla bidragen som anonyma (endast numrerade 1, 2, 3...osv) förpackade i en ZIP-fil som jag länkar ut här så att alla intresserade får ta del av det (som vanligt). Sedan genomför vi en enkel gallup där alla får rangordna och kommentera bidragen efter tycke och smak. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 ok! Men när avslutas tävlingen och zip-filen kommer upp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 9 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2005 ok! Men när avslutas tävlingen och zip-filen kommer upp? Förslagsvis 23/10. Länk kommer upp snarast därefter. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 11 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2005 Fler intresserade??? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 13 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 13 oktober 2005 TJOFF, skakar liv i den här tråden ifall någon missat den. Ännu tid kvar för anmälan (fram till den 16/10). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 23 oktober 2005 Dela Postat 23 oktober 2005 Usch, fan ta dig Slaptap! 😕 🙂😛😕😳😳 Gå nu och dissa eller vad du vill mitt samarbetete med Vallhagen(=eftersläntrarna till metallfestivalen). I forum demoinspelningar, medan jag försöker förstå flamenco. Om jag får datan på fötter. Verkar lovande ikväll. Eftererlyst/efterlyser dina kommentarer.! 😱😱 Hur går det dede... elfte timmen... klar än? 😮 ÖPPNA HIHATLOCKET FÖR BÖVELEN!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Hmm...det blev inte så mycket gjort 🙂 När kommer bidragen upp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 24 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 24 oktober 2005 Hmm...det blev inte så mycket gjort 🙂 När kommer bidragen upp? Nope, det var många som slängde in handduken...men EN rodde i land med det, nämligen vår käre Addic. Mycket nice 😳 . Hämta, lyssna och njut. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 (redigerat) Hmm...det blev inte så mycket gjort 🙂 När kommer bidragen upp? Nope, det var många som slängde in handduken...men EN rodde i land med det, nämligen vår käre Addic. Mycket nice 😛 . Hämta, lyssna och njut. Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙁 Haha! Skämtar du? EN??!!?? 😄 Aja, bra gjort Addic....Du vann på walkover 😳 Redigerat 24 oktober 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Jag röstar på addic 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Jag tycker också addics bidrag var bäst! Hur många poäng får man ge? 😉😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Haha, så kan det gå. Ursäkta att jag bangade 😉 Feta trummor Addic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Hmm...det blev inte så mycket gjort 😉 När kommer bidragen upp? Nope, det var många som slängde in handduken...men EN rodde i land med det, nämligen vår käre Addic. Mycket nice 😄 . Hämta, lyssna och njut. Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂 Haha! Skämtar du? EN??!!?? 😄 Aja, bra gjort Addic....Du vann på walkover 😉 Lite snopet får man väl säga. Jag hade väntat mig en hel hop potenta bidrag. Men att Addic skulle vunnit på walk over tycker jag är lite taskigt sagt. Det var fan snyggt gjort! Nästan knock out... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tamadrummer Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Usch, vad man skams. Var anmald, men tyckte inte det blev något att skicka. 😛 Grattis ADDIC. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Attans, hade ju varit kul att komma med en liten utmanare, hade ett par idéer men nu kom skolan ivägen så jag hann inte börja spela in nåt.. Heja addic 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 4 december 2005 Dela Postat 4 december 2005 Kanske... Om reglerna kommer att följas, så visst om jag får tid 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 5 december 2005 Trådstartare Dela Postat 5 december 2005 Kanske... Om reglerna kommer att följas, så visst om jag får tid Oups, den här är ju avklarad...ska be en moderator avnita den. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 5 december 2005 Dela Postat 5 december 2005 Kanske... Om reglerna kommer att följas, så visst om jag får tid 😄 Oups, den här är ju avklarad...ska be en moderator avnita den. 🙂 Jasså? 🥰 Vem vann, var kan man lyssna på bidragen? 🙂 .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.