joachime Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Här kommer ett tips på livemusik. Blood Music släpper idag sitt fullängdsalbum "Sing a Song Fighter!" (distribueras av Border) och det firas med stort kalas på Street, Hornstulls Strand 4, kl 20-01. Inträde 40 kr. Blood Music, med gästande musiker, kommer att spela live på scen. Under kvällen kommer även Pia Sandström och Andreas Berthling att visa sin gemensamma ljud- och bildinstallation "Anatomy" som visades i Bergen tidigare i år.
mornel Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Tänkte först att jag skulle kila förbi, men nu vet jag inte om jag orkar och hinner. 😉 Trist. Hoppas att det går bra ikväll!
joachime Postat 6 oktober 2005 Trådstartare Postat 6 oktober 2005 Tack, det blev riktigt lyckat! Vi var närmare 20 pers på scenen på vissa låtar.
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Tack, det blev riktigt lyckat! Vi var närmare 20 pers på scenen på vissa låtar. Det är fint! Som I'm From Barcelona.
joachime Postat 6 oktober 2005 Trådstartare Postat 6 oktober 2005 Ja! Kul sammanträffande att jag upptäckte ditt musiktips just igår.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.