Jump to content
Annons

Lite dark ambient

cm0s

Betyg  

14 röster

1. 1. Betyg

• 1
      3
    • 2
      2
    • 3
      3
    • 4
      2
    • 5
      0

Recommended Posts

* LÅTNAMN: Inget namn

* ARTIST/GRUPP: Carl & Niclas

* GENRE: Dark ambient

* LÅTLÄNGD: 2,07

* KOMPOSITÖR: Carl & Niclas

* PRODUCENT: Carl & Niclas

* INSPELNINGSÅR: 2004

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 2,90 MB

* LÅTLÄNK:

Ett ljudexperiment som började med att vi spelade in niclas när han sa "tokig häst", och sedan timestretchade och pitch-shiftade 😄 Dock inte särskilt seriös, men ändå kul att få lite feed-back. Tänk psykologisk skräck ;D

Dela på andra sajter

Annons

Vet inte vad jag ska säga... Skulle nog kunna vara musik i någon skruvad sci-fi film eller som bakgrunds flum på någon avancerad "flashig" Flash sida :rolleyes:

Rent musikmässigt så får jag inte ut mycket av det, men som sagt ovan, känns mer som bg-flum eller sfx prylar.

Dela på andra sajter

hehe 😆

låter lite som mitt Halloweenbidrag för några år sedan.

av någon anledning (trol. vansinne) kommer jag att tänka på

att sjunga "When a man loves a woman" här,

jag behöver nog sova lite till ! :rolleyes:

Dela på andra sajter

Precis så här känns det när man vaknar mitt i natten av migrän och alla huvudvärktabletterna är slut. Av någon anledning går man ut i garaget i morgonrock för att leta, men dörren slår igen och går i lås, så man tar sig genom skogen till närmaste granne för att ringa. Åh, mitt huvud, fan jag borde ha tagit en ficklampa, vänta - vad är det där....? 🙂

Dela på andra sajter

Precis så här känns det när man vaknar mitt i natten av migrän och alla huvudvärktabletterna är slut. Av någon anledning går man ut i garaget i morgonrock för att leta, men dörren slår igen och går i lås, så man tar sig genom skogen till närmaste granne för att ringa. Åh, mitt huvud, fan jag borde ha tagit en ficklampa, vänta - vad är det där....? 😄

😎😄 ...hammagrella...skriv en ljudbok ihop med cm0s vettja...du är ju bara bäst på formuleringar.... 😏

skrattade en bra stund åt det du skrev..

/D

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.