cm0s Postat 16 april 2004 Dela Postat 16 april 2004 * LÅTNAMN: Inget namn * ARTIST/GRUPP: Carl & Niclas * GENRE: Dark ambient * LÅTLÄNGD: 2,07 * KOMPOSITÖR: Carl & Niclas * PRODUCENT: Carl & Niclas * INSPELNINGSÅR: 2004 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 2,90 MB * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Ett ljudexperiment som började med att vi spelade in niclas när han sa "tokig häst", och sedan timestretchade och pitch-shiftade 😄 Dock inte särskilt seriös, men ändå kul att få lite feed-back. Tänk psykologisk skräck ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 17 april 2004 Dela Postat 17 april 2004 ? /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patrik Postat 17 april 2004 Dela Postat 17 april 2004 Vet inte vad jag ska säga... Skulle nog kunna vara musik i någon skruvad sci-fi film eller som bakgrunds flum på någon avancerad "flashig" Flash sida Rent musikmässigt så får jag inte ut mycket av det, men som sagt ovan, känns mer som bg-flum eller sfx prylar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 17 april 2004 Trådstartare Dela Postat 17 april 2004 Jo, det är ju inte precis någon schlagerdänga. Sådan här "musik" passar bäst som bakgrundsljud i läskiga saker :] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 17 april 2004 Dela Postat 17 april 2004 hehe 😆 låter lite som mitt Halloweenbidrag för några år sedan. av någon anledning (trol. vansinne) kommer jag att tänka på att sjunga "When a man loves a woman" här, jag behöver nog sova lite till ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 april 2004 Dela Postat 17 april 2004 Dark ambient är väl kanske inte vad jag skulle kalla det. Kanske mer Dark Atmospheres. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 20 april 2004 Dela Postat 20 april 2004 Precis så här känns det när man vaknar mitt i natten av migrän och alla huvudvärktabletterna är slut. Av någon anledning går man ut i garaget i morgonrock för att leta, men dörren slår igen och går i lås, så man tar sig genom skogen till närmaste granne för att ringa. Åh, mitt huvud, fan jag borde ha tagit en ficklampa, vänta - vad är det där....? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 21 april 2004 Dela Postat 21 april 2004 Precis så här känns det när man vaknar mitt i natten av migrän och alla huvudvärktabletterna är slut. Av någon anledning går man ut i garaget i morgonrock för att leta, men dörren slår igen och går i lås, så man tar sig genom skogen till närmaste granne för att ringa. Åh, mitt huvud, fan jag borde ha tagit en ficklampa, vänta - vad är det där....? 😄 😎😄 ...hammagrella...skriv en ljudbok ihop med cm0s vettja...du är ju bara bäst på formuleringar.... 😏 skrattade en bra stund åt det du skrev.. /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Norén Postat 26 april 2004 Dela Postat 26 april 2004 Det grymt bra, jag skulle lagt till trummor Ambient är kul men illbient rockar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.