Jump to content
Annons

Rolig histora


Myrli

Recommended Posts

Detta hörde jag av en kompis, vet inte om det är sant.

Nisse min kompis, kompis (kommer inte i håg hans namn) satt på tunelbanan i london på väg någonstans. Det var väldigt skräpigt i vagnen och det låg lite tidningar här och där. Och Nisse hade satt sig på en tidning som låg på sätet av någon anledning. Han satt där i lugn och ro och tänkte på sitt när en främande man kom fram och satte sig mitt emot honom. Efter en stund lutade sig mannen fram mot nisse och frågade på britisk engelska, "are you reading that news paper"? Nisse blev förvånad :rolleyes: tyckte det var en otroligt idiotisk fråga så han ställde sig upp, vände på bladet och satte sig igen på tidningen och svarade "yes i am"!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Hej!

Frågan var befogad. Det är ju så brittiska språket och dess hövlighet fungerar.

Men att han vände på bladet...hahahahahahahahahahahahahahahaaa......

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha, det är bra grejer. Sägs om den här då?

För några år sedan var en vän till familjen i USA. Ett av syftena med resan var att spela golf. Efter en runda på golfbanan lämnar karln in bilen hos några mexikaner för invärtes rengöring av bilen. När han sedan kommer för att hämta bilen har en av mexikanerna hittat två peggar. Han håller upp dessa och frågar: "I found these in your car. What are they for?" Vår bekant, som talar engelska utan brytning, svarar utan att tänka: "On those I peg up my balls when I'm driving". Mexikanen tittar förstummat på honom en stund och säger sedan: "You Americans, veeery strange..." 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

...eller klassikern om kinesen som var och turistade i New York och hittade en varmkorv-försäljare. Det stod förstås "Hot Dogs" på skylten och det var ju något kinesen kände igen hemifrån - så han skyndade sig att beställa.

När han sedan fick sin "hot dog", så tittade han surt på försäljaren och sade: "-This is only part of dog I don't eat"... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna tycker jag är ganska kul.

Det var lilla Ida som badade bastu med sin mormor och sade: Vet du? Mamma har mycket störe bröst än dig. Varpå mormor försökte dölja ett litet skratt. Ida såg det och trodde att morrmor vart ledsen. Så hon skyndade sig att tillägga; Men du behöver inte vara ledsen, för dina är mycket längre! :rolleyes:

😱😛🙁😆😆😆😆

HAHAHAHAH½!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var på Janne (jag) svarar; har du också märkt det!

...och sen dess har dagiset bara kvinnliga barnskötare? :rolleyes:

😱 TYP! 😛🙁

😆

Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter
Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry nu kapar jag ju nästan din tråd med mina gammla yrkesminnen men denna ÄR ganska kul. 🙂

Vi satt vid frukost bordet en vanlig dag. helt plötsligt brister en av ungarna ut med: janne har en jätte stor snopp! 😮 Eva skrattar till lite osäkert och frågar: Hur vet DU det? 😉 Jo det har min mamma sagt svarar ungen! 😆

Det var nämligen så att det hadde talats om varför ungen (en tjej) inte hadde snopp när alla hennes bröder hadde det. Så hadde de på något sätt konstaterat att snopparna växer i takt med att bäraren gör det. Och efter som hon tyckte jag var jättestor så gorde hon ett logiskt antagande. 😄

😄😲🙂🙂😛😄😆

Teorin stämmer inte... 😛

Jag är nämligen en liten person 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
😆  🥰  😆

Teorin stämmer visst, Pazo.

Nej de gör den inte...å det vet du 🥰

JO, det gör den! 🙂

Alltså, man, om inte din penis växt i takt med att du växt, har du problem, man. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

😆  🥰  😆

Teorin stämmer visst, Pazo.

Nej de gör den inte...å det vet du 🥰

JO, det gör den! 🙂

Alltså, man, om inte din penis växt i takt med att du växt, har du problem, man. 😆

haha...de jag menar är att den inte växer proportionellt med kroppens tillväxt! å de var ju så K9 menade!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
😆  🥰  😆

Teorin stämmer visst, Pazo.

Nej de gör den inte...å det vet du 🥰

JO, det gör den! 🙂

Alltså, man, om inte din penis växt i takt med att du växt, har du problem, man. 😆

haha...de jag menar är att den inte växer proportionellt med kroppens tillväxt! å de var ju så K9 menade!

Jag vet att det var så du menade, jag skämtade till det lite bara.

Men du har fortfarande fel. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

😆  🥰  😆

Teorin stämmer visst, Pazo.

Nej de gör den inte...å det vet du 🥰

JO, det gör den! 🙂

Alltså, man, om inte din penis växt i takt med att du växt, har du problem, man. 😆

haha...de jag menar är att den inte växer proportionellt med kroppens tillväxt! å de var ju så K9 menade!

Jag vet att det var så du menade, jag skämtade till det lite bara.

Men du har fortfarande fel. 😉

inte i mitt fall 😉

finns folk som kan intyga 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
😆  🥰  😆

Teorin stämmer visst, Pazo.

Nej de gör den inte...å det vet du 🥰

JO, det gör den! 🙂

Alltså, man, om inte din penis växt i takt med att du växt, har du problem, man. 😆

haha...de jag menar är att den inte växer proportionellt med kroppens tillväxt! å de var ju så K9 menade!

Jag vet att det var så du menade, jag skämtade till det lite bara.

Men du har fortfarande fel. 😉

inte i mitt fall 😉

finns folk som kan intyga 😉

Namn och telefonnummer, tack?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när vi ändå är inne på ämnet kan jag väl ta en historia om oss dalkarlar....

”En jude och en dalmas satt i bastun då juden sa, - Jag ser att du också är omskuren! - Omskuren??sa dalmasen.. I dalarna kallas det slitage..!!”

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när vi ändå är inne på ämnet kan jag väl ta en historia om oss dalkarlar....

”En jude och en dalmas satt i bastun då juden sa, - Jag ser att du också är omskuren! - Omskuren??sa dalmasen.. I dalarna kallas det slitage..!!”

WABAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH FY SCHATAN VAD BRA!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu när vi ändå är inne på ämnet kan jag väl ta en historia om oss dalkarlar....

”En jude och en dalmas satt i bastun då juden sa, - Jag ser att du också är omskuren! - Omskuren??sa dalmasen.. I dalarna kallas det slitage..!!”

Dalkarl vartifrån då?

Jag vet inte, men jag skulle tippa på Blekinge någonstans. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...