MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 hmmm jag skulle aldrig kunna göra någon av dessa maträtter. Näe, du är helt rätt ute. Alla förslag är faktiskt alldeles för avancerade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 Sprit - kamoflerat i nån sorts saft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 5 oktober 2005 Dela Postat 5 oktober 2005 Va blev det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 oktober 2005 Dela Postat 5 oktober 2005 jag brukar äta varannan med tjock halvsmält ädelost och varannan med räkstjärtar (tjockt med smör under som smälter in i brödet). Hur vet du var ryggen slutar och stjärten tar vid? Det behöver jag aldrig veta, jag köper dom färdigkapade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 oktober 2005 Dela Postat 5 oktober 2005 hmmm jag skulle aldrig kunna göra någon av dessa maträtter. hm, är du en sådan som kokar vatten med hjälp av kokbok? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 oktober 2005 Dela Postat 5 oktober 2005 hmmm jag skulle aldrig kunna göra någon av dessa maträtter. hm, är du en sådan som kokar vatten med hjälp av kokbok? 😉😉😛 Näe, det tror jag nog inte han är. Han hyr nog en kock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 5 oktober 2005 Dela Postat 5 oktober 2005 knappast. Det är ju bara att beställa hos turnékocken. Är man XDJS så är man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 knappast. Det är ju bara att beställa hos turnékocken. Är man XDJS så är man. Mamma Scan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 hmmm jag skulle aldrig kunna göra någon av dessa maträtter. hm, är du en sådan som kokar vatten med hjälp av kokbok? Eller som fryser in färdigkokt vatten och värmer i micron vid behov.... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 hmmm jag skulle aldrig kunna göra någon av dessa maträtter. hm, är du en sådan som kokar vatten med hjälp av kokbok? Eller som fryser in färdigkokt vatten och värmer i micron vid behov.... 😮 SMART! Har jag aldrig tänkt på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 hmmm jag skulle aldrig kunna göra någon av dessa maträtter. hm, är du en sådan som kokar vatten med hjälp av kokbok? Eller som fryser in färdigkokt vatten och värmer i micron vid behov.... 😮 😏😉😄🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Vattenstuvade mackaroner med ketchupp. 😮 Urkh!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 hmmm jag skulle aldrig kunna göra någon av dessa maträtter. hm, är du en sådan som kokar vatten med hjälp av kokbok? Eller som fryser in färdigkokt vatten och värmer i micron vid behov.... 😆 SMART! Har jag aldrig tänkt på! Det tipset skriver jag upp! If I melt dry ice, can I swim without getting wet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.