Vallhagen Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Glöm inte att utföra kulturgärningen storbak! Dubbel sats!
Vallhagen Postat 4 oktober 2005 Trådstartare Postat 4 oktober 2005 Såja. Nu står degen på jäsning. Glöm inte att blanda i kardemumma i degen och vaniljsocker i kanelen! muahahaaaaah
D Vibe Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Undrar vad en kanelbulle är i viktväktarpoints... *funderar* Jävla dag att vara viktväktare på då 😉
mornel Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Det har jag missat totalt. Det hade smakat med lite kanelbullar, vill jag lova.
Vallhagen Postat 4 oktober 2005 Trådstartare Postat 4 oktober 2005 (redigerat) Undrar vad en kanelbulle är i viktväktarpoints... *funderar* Du sparar 2.5 om du tar en vetebulle i st f ett wienerbröd 😱 (sant) *** Jamen BAKA då MORNEL!!!!! 😉 Redigerat 4 oktober 2005 av Vallhagen
musik (oregistrerad) Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 (redigerat) Vallhagen, är det verkligen Kanelbullens dag idag? Finns det nåt sånt? Gott. Apropå kalorier, en kanelbulle sägs innehålla 150 kalorier, varför 3 såna motsvarar en middag. Väldigt approximativt alltså. Så, om man spelar två timmar badminton så slipper man gå upp i fläskmängd efter tre bullar... 😉 :musik Redigerat 4 oktober 2005 av musik
Vallhagen Postat 4 oktober 2005 Trådstartare Postat 4 oktober 2005 Vallhagen din gamle syndikalist, ... Vad är det här för ont förtal 😉😱😆 ??? Och jovisst fan finns det nåt sånt som kanelbullens dag! Förbättringarnas tidevarv min vän!
D Vibe Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 (redigerat) En kanelbulle från Delicato på 65g är värd 5 points; typ 2/3 middag.. En middag brukar ligga på 7-9 poäng. 😉 Edit: En viktväktarmiddag.. En normal pizza ligger på 25-40 poäng. (jag får äta 30p/dag) /Daniel Redigerat 4 oktober 2005 av D Vibe
Michael Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 musik, musik, musik...hur har du missat kanelbullens dag? vad har du gjort den 4e oktober sedan 1999!? inte ätit kanelbullar låter det som..det måste du ta igen nu och äta minst 6 stycken samtidigt som du tittar på biggest loser på tv ikväll. sen får du gå och spela badminton hela natten, mwahahah! http://www.kanelbullensdag.se/
Gote Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Och jovisst fan finns det nåt sånt som kanelbullens dag! Förbättringarnas tidevarv min vän! Det finns dagar för allt! 😉
musik (oregistrerad) Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Hej! Vallhagen, f'låt... Var så inne i den hälsning som en person på jobbet alltid kör med. Dock varierar han själsordet. Jag har själv försökt kontra på liknande sätt, men det kommer sig inte lika naturligt för mig... Ännu lite mer pinsam var när en old lady frågade: kom du hem ordentligt i lördags? Vi råkade på varann på en sen nattbuss, men jag tror det missuppfattades å det grövsta av andra... 😄 Kanelbullens dag! Ännu är det inte ute med Sverige! D Vibe: Viktväktarskolorna räknar såååå lågt. Gunde Svan låg på 8000 kalorier per dag! 😄 :musik
claypool Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 En kanelbulle från Delicato på 65g är värd 5 points; typ 2/3 middag.. En middag brukar ligga på 7-9 poäng. 😄 Edit: En viktväktarmiddag.. En normal pizza ligger på 25-40 poäng. (jag får äta 30p/dag) /Daniel Jag har slängt i mig en j-la massa points idag.
musik (oregistrerad) Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Hej! En pizza innehåller 2800 kalorier. Så då är det rätt normalt att få äta 30 poäng, D Vibe. Erik Berglöf, den gamle travkusken sa att han brukade fira segern med att äta en hel påse med kanelbullar plus mjölk och sedan fisa. Hög nivå! fORCE fED: Njaa...jag ska sätta mig denna vecka och klura ut hur E-mu 1616 funkar, liksom scannern, liksom kameran, liksom... Förresten, hur får man ljud in i inputspar 2 på baksidan? Det funkar inte här. Såg en test i Sound On Sound om E-mu 1616m. Superbt resultat! Men det var i en annan tidning du läste en test va? Kom inte ihåg vilken dock... 😄 :musik
Vallhagen Postat 4 oktober 2005 Trådstartare Postat 4 oktober 2005 Musik! Seså! Sätt igång å baka nu! Du ligger efter! Du kanske t o m lyckas blidka din poltergeist! Nu ska jag baka ut. Ha alltid dubbelt så mycket kanel!
Gote Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Förresten, hur får man ljud in i inputspar 2 på baksidan? Det funkar inte här. Såg en test i Sound On Sound om E-mu 1616m. Superbt resultat! Men det var i en annan tidning du läste en test va? Kom inte ihåg vilken dock... Nä, vad är det här? 😄 Håll dig till ämnet!! 😄
Vallhagen Postat 4 oktober 2005 Trådstartare Postat 4 oktober 2005 Så. Tre plåtar laddade, ugnen på värmning. Om 20 minuter är första laddningen klar. Skippa äggpenslingen musik! Det tillför ändå inget!
Linus Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Äsch! Kan inte baka här & nu... Måste springa till bageriet nu för bulle ikväll får man inte missa!
Per_a_55 Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 HÄR finns det information om kanelbullens dag. MUMMA!
Valdez Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Det är sant alltså?... Ja det där om att kvinnor ska ha med sig kanelbullar i väskan.. 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.