Jump to content
Annons

Kanelbullens dag


Vallhagen

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)

Vallhagen, är det verkligen Kanelbullens dag idag?

Finns det nåt sånt?

Gott.

Apropå kalorier, en kanelbulle sägs innehålla 150 kalorier, varför 3 såna motsvarar en middag. Väldigt approximativt alltså. Så, om man spelar två timmar badminton så slipper man gå upp i fläskmängd efter tre bullar...

😉

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

En kanelbulle från Delicato på 65g är värd 5 points; typ 2/3 middag.. En middag brukar ligga på 7-9 poäng. 😉

Edit: En viktväktarmiddag.. En normal pizza ligger på 25-40 poäng. (jag får äta 30p/dag)

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Vallhagen, f'låt... Var så inne i den hälsning som en person på jobbet alltid kör med. Dock varierar han själsordet. Jag har själv försökt kontra på liknande sätt, men det kommer sig inte lika naturligt för mig...

Ännu lite mer pinsam var när en old lady frågade: kom du hem ordentligt i lördags? Vi råkade på varann på en sen nattbuss, men jag tror det missuppfattades å det grövsta av andra... 😄

Kanelbullens dag! Ännu är det inte ute med Sverige!

D Vibe: Viktväktarskolorna räknar såååå lågt.

Gunde Svan låg på 8000 kalorier per dag!

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

En kanelbulle från Delicato på 65g är värd 5 points; typ 2/3 middag.. En middag brukar ligga på 7-9 poäng. 😄

Edit: En viktväktarmiddag.. En normal pizza ligger på 25-40 poäng. (jag får äta 30p/dag)

/Daniel

Jag har slängt i mig en j-la massa points idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

En pizza innehåller 2800 kalorier. Så då är det rätt normalt att få äta 30 poäng, D Vibe.

Erik Berglöf, den gamle travkusken sa att han brukade fira segern med att äta en hel påse med kanelbullar plus mjölk och sedan fisa. Hög nivå!

fORCE fED: Njaa...jag ska sätta mig denna vecka och klura ut hur E-mu 1616 funkar, liksom scannern, liksom kameran, liksom...

Förresten, hur får man ljud in i inputspar 2 på baksidan? Det funkar inte här.

Såg en test i Sound On Sound om E-mu 1616m. Superbt resultat! Men det var i en annan tidning du läste en test va? Kom inte ihåg vilken dock...

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, hur får man ljud in i inputspar 2 på baksidan? Det funkar inte här.

Såg en test i Sound On Sound om E-mu 1616m. Superbt resultat! Men det var i en annan tidning du läste en test va? Kom inte ihåg vilken dock...

Nä, vad är det här? 😄

Håll dig till ämnet!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...