Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej alla!

www.thechalkoutline.net kan ni nu helt gratis tanka ner två demos med Oskarshamnsbandet the chalk outline

Vill ni kommentera musik får ni gärna göra det.

.rickard

Redigerat av cherub
Annons
Postat

Om du vill posta demos, följ forumreglerna är du snäll.

Postat

Inte för att vara sådär men: en demo bör alltid vara gratis eftersom att det är en demonstration av vad bandet kan. Hade det varit en gratis EP eller något i den stilen så hade jag fattat.

Kanske kollar jag in låtarna, eftersom att de är gratis... 😠

Postat (redigerat)

Lyssnade på mysah...

Introt känns lite intetsägande och skulle kunna göras bättre eller börja direkt på versen? Tycker det är skönt komp i versen. Saknar lite harmisar i bryggan, oktaver på guran?

Skulle vilja ha fetare körer i refängen, fler dubbar? + att arpeggiorna(stavning någon?) på ena guran tror jag skulle låta bättre om de var rena.

I början av sticket passar sångarens röst som bäst i övrigt blir den lite entonig.

Outrot lider av samma sak som introt, förusägbart e-strängstuggande känns lite för tråkigt och passar inte in i låten.

Redigerat av claypool

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.