Rapid Wanker Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Ja, det är bara att önska alla lycka till. Själv är jag bara halvfärdig eftersom jag haft fullt upp både på jobbet och helgerna. Skulle behövt åtminstone en ostörd helg för att göra klart.
ViktorDenStore Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Ja, det är bara att önska alla lycka till. Själv är jag bara halvfärdig eftersom jag haft fullt upp både på jobbet och helgerna. Skulle behövt åtminstone en ostörd helg för att göra klart. Sådana helger existerar inte på 2000-talet 😉
Cloudsurfer Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Fan att man uppmärksammar denna tråd först idag, på deadline dagen Men men, får la ställa upp i nästa 😉 lycka till alla ni som deltog!
O-Jay Postat 15 november 2005 Trådstartare Postat 15 november 2005 När publiceras låtarna... Nyfiken 🥰 Tråkigt om ni inte hinner... Jag måste publicera låtarna innan eller under kommande helg för att hinna med pga jobb mm. Skall vi skjuta deadline blir det max lördag natt. Men det beror på hur många bidrag jag fått före tolvslaget, för då bryts förtrollningen Kom nu in med era bidrag genast 😎
musik (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 (redigerat) Får se! Hackeman tidsfrist? Man vet väl när jul är...varje år! Förresten, vad har det vart för krångelsnack om att nya medlemmar inte får kicka in o.sv. Varför? Iofs klarar jag väl gränsen 1:a oktober 05 personligen, men... :musik Redigerat 15 november 2005 av musik
O-Jay Postat 15 november 2005 Trådstartare Postat 15 november 2005 Får se! Hackeman tidsfrist? Man vet väl när jul är...varje år! Förresten, vad har det vart för krångelsnack om att nya medlemmar inte får kicka in o.sv. Varför? Iofs klarar jag väl gränsen 1:a oktober 05 personligen, men... :musik Betyder det att du kommer att lämna ett bidrag? När det gäller krångelregler så visst, men måste man väl ha några och nästa som håller festival kan ju ha andra. Sånt är livet, eller som jag brukar säga - livet är hårt men orättvist
Mutz Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Fan att man uppmärksammar denna tråd först idag, på deadline dagen Men men, får la ställa upp i nästa lycka till alla ni som deltog! Samma här!!
O-Jay Postat 16 november 2005 Trådstartare Postat 16 november 2005 (redigerat) Jaaa, tiden är ute enligt ursprungsreglerna. Många anmälde sitt intresse - få hann lämna ett bidrag. Jag kommer nu att överväga den fortsatta utvecklingen... Redigerat 16 november 2005 av O-Jay
D Vibe Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Äsch, hann bara få ihop en halvfärdig låttext I midvinternatten en glimt på himlen jag såg när jag gjorde en ängel i snön där jag låg jag tror det var jultomten som i sin släde flög med hårda paket där bak i sin julklappshög Ja, han ska dela ut paket till alla fattiga studionissar ja de där som de stora skivbolagen dissar så att vi kan skriva nya jullåtar varje år så att alla med en lycklig suck fäller en glädjetår Ja nu är det jul i studion igen det lyser från våra kompressorer så fint mitt i midvinternattens kalla jul
hackeman Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Hackeman tidsfrist? Man vet väl när jul är...varje år! Klart man vet. Men jag visste inte förrän förra veckan att jag skulle till Barcelona denna veckan, och än mindre visste jag att mitt &"%# ljudkort skulle lägga av. Men jag bad heller aldrig om nån tidsfrist... juh.
O-Jay Postat 16 november 2005 Trådstartare Postat 16 november 2005 OM... det skulle bli en förlängning till söndag 12.00... skulle några fler komma in med bidrag då? Vad säger ni? Bara för att det snart är jul alltså 🥰
funi (oregistrerad) Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 OM... det skulle bli en förlängning till söndag 12.00... skulle några fler komma in med bidrag då? Vad säger ni? Bara för att det snart är jul alltså 🙂 Vad frikostig du är 🙂....."Jul,jul strålande jul"...... Jag "hänger" på i alla fall!
O-Jay Postat 16 november 2005 Trådstartare Postat 16 november 2005 OK bara för att det snart är jul. Jag har samrått med tomtenissarna och de som lämnat in bidrag. 🙂 Deadline är ändrad till söndag den 20 november 12.00 prick! 🙂 Kom igen nu 🙂
Nexustwins Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Äsch, hann bara få ihop en halvfärdig låttext 😮 I midvinternatten en glimt på himlen jag såg när jag gjorde en ängel i snön där jag låg jag tror det var jultomten som i sin släde flög med hårda paket där bak i sin julklappshög Ja, han ska dela ut paket till alla fattiga studionissar ja de där som de stora skivbolagen dissar så att vi kan skriva nya jullåtar varje år så att alla med en lycklig suck fäller en glädjetår Ja nu är det jul i studion igen det lyser från våra kompressorer så fint mitt i midvinternattens kalla jul Man skulle kunna göra något vettigt av den där texten 😆😛
ViktorDenStore Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 jag kämpar vidare med mitt bidrag, 😱 Gör det... skynda, heja, kämpa 😎
sixties Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 kanske några fler som gör ett försök när det finns lite mer tid att jobba på. 😕
Egghuvud Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 Hurra! nu kommer mitt mästerverk nog att bli klart. TAck för den tidiga julklappen O-Jay 🙂🙂
ViktorDenStore Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 Bump! Jobbar ni som tomtenissar nu med låten? 😉
O-Jay Postat 17 november 2005 Trådstartare Postat 17 november 2005 Bump! Jobbar ni som tomtenissar nu med låten? 😆 Ja minst 😆
ViktorDenStore Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 Bump! Jobbar ni som tomtenissar nu med låten? 😄 Ja minst 😉 Lämnar du också in ett bidrag, O-Jay? 🙂 Bara för att få fler tävlingsbidrag 🙂
O-Jay Postat 17 november 2005 Trådstartare Postat 17 november 2005 Bump! Jobbar ni som tomtenissar nu med låten? 🙂 Ja minst 😉 Lämnar du också in ett bidrag, O-Jay? 🙁 Bara för att få fler tävlingsbidrag 🙁 Nej det var menat som en uppmaning 😄 Jag gjorde en jullåt till förra julen som jag visserligen gjort om nu men eftersom den redan publicerats i ett annat forum så skulle den ju bli diskad 🙂 Kanske lägger jag upp den på demoforum senare. Kul att göra temalåtar tycker jag, men det tar lite mycket tid från det ordinarie musikskapandet.
ViktorDenStore Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 Bump! Jobbar ni som tomtenissar nu med låten? 🙁 Ja minst 😄 Lämnar du också in ett bidrag, O-Jay? 🙂 Bara för att få fler tävlingsbidrag 🙂 Nej det var menat som en uppmaning 🙂 Jag gjorde en jullåt till förra julen som jag visserligen gjort om nu men eftersom den redan publicerats i ett annat forum så skulle den ju bli diskad 🙂 Kanske lägger jag upp den på demoforum senare. Kul att göra temalåtar tycker jag, men det tar lite mycket tid från det ordinarie musikskapandet. Jo 😉 Ok... o du hinner inte knåpa ihop nåt till på söndag? Ta ledigt från jobbet imorrn o jobba hela dan. Producera slutet på lördag. Mixa måndagmorron 🙁
O-Jay Postat 17 november 2005 Trådstartare Postat 17 november 2005 Jo 😉 Ok... o du hinner inte knåpa ihop nåt till på söndag? Ta ledigt från jobbet imorrn o jobba hela dan. Producera slutet på lördag. Mixa måndagmorron 😛 Nej jag har fullt upp med att hålla i festivalen, bland annat 😄
ViktorDenStore Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 Jo 😉 Ok... o du hinner inte knåpa ihop nåt till på söndag? Ta ledigt från jobbet imorrn o jobba hela dan. Producera slutet på lördag. Mixa måndagmorron 😄 Nej jag har fullt upp med att hålla i festivalen, bland annat 🙂 Ok... bra då har vi en konkurent mindre i tävlingen 😛
sixties Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 idag blir det hårdkörning för att få klart mitt bidrag, hoppas fler ligger i!! 😱 synd att du inte är med O-jay, men du vann ju sist så du är väl mätt på framgångar. du vill väl inte hålla nästa tävling oxå 🙂
O-Jay Postat 19 november 2005 Trådstartare Postat 19 november 2005 idag blir det hårdkörning för att få klart mitt bidrag, hoppas fler ligger i!! 😱 synd att du inte är med O-jay, men du vann ju sist så du är väl mätt på framgångar. du vill väl inte hålla nästa tävling oxå 🙂 Precis, och jag blev ju trea i Metalfestivalen som försvann också 😄 Kul i alla fall, det var oväntat. Jobba på nu, ni har till söndag lunch på er (12.00). Skulle lagt sång på en ny låt i dag men har ont i halsen 🙁 (onödigt vetande). Kämpa på...
Lars-Olof Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 idag blir det hårdkörning för att få klart mitt bidrag, hoppas fler ligger i!! 😱 synd att du inte är med O-jay, men du vann ju sist så du är väl mätt på framgångar. du vill väl inte hålla nästa tävling oxå 🙂 Det är som med vinlotteri på jobbet... Vinner man måste man anordna skiten veckan därpå. Därför är det alltid mycket bättre att vinna andra pris. Det siktar jag på här också. Jag är med!
O-Jay Postat 19 november 2005 Trådstartare Postat 19 november 2005 idag blir det hårdkörning för att få klart mitt bidrag, hoppas fler ligger i!! 😉 synd att du inte är med O-jay, men du vann ju sist så du är väl mätt på framgångar. 😄 du vill väl inte hålla nästa tävling oxå 😎 Det är som med vinlotteri på jobbet... Vinner man måste man anordna skiten veckan därpå. Därför är det alltid mycket bättre att vinna andra pris. Det siktar jag på här också. Jag är med! Andraplats kan vara rena lyckoträffen, se på Darin 😄 Ang. vinlotteri så är det billigare att köpa till sig själv enligt min erfarenhet (dvs jag vinner sällan i lotterier) 😉 Bra att du kom med L-O
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.