Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Jag heter Demomannen, bor i Karlshamn och är här i första hand för att lyssna på demos - det tycker jag är kul, nämligen! 😉

Vi ses på demosidorna...

Annons
Postat

Tyckte det stod "Demonmannen" först.. 😉

Välkommen hit.

/Daniel

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Välkommen hit!!!! Är själv halvbleking.

Postat

Tjena! Välkommen!

Postat

Tackar!

Räkna inte med mycket i demoväg från mig - är mest intresserad av att lyssna på nya osignade grejer... ...och detta är ju Sveriges största musikerforum. Vill inte missa nåt! 🙂

PetePizza (oregistrerad)
Postat

Hej och välkommen Demomannen!

Skulle vara kul att veta lite mera vad du själv har för musikalisk/produktiv bakgrund eftersom du verkar såga de flesta låtar du lyssnat på på ett eller annat sätt. 🙂

Postat

Hej och välkommen. Ja pe demosidarna har vi redan setts! 🙂

Postat

Tjenare!

Postat

Hej hej,

Roligt med någon som inte är rädd för att röra om lite i grytan. Välkommen till forumet!

Postat
Välkommen att såga på 😆

Jag tror inte han bryr sig om ditt välkomnande att såga på. Han har redan börjat... :rolleyes:

Postat (redigerat)

Hej demomannen... såga på hur mycket du vill. Men kom gärna med mer konstruktiv feedback så skulle du få mer respekt. nu känns du lite som en amatör som har noll koll...

Jag misstänker starkt att demomannen är en påhittad person av någon redan befintlig på forumet som driver med oss.

Redigerat av pennudd
Postat
Hej demomannen... såga på hur mycket du vill. Men kom gärna med mer konstruktiv feedback så skulle du få mer respekt. nu känns du lite som en amatör som har noll koll...

Jag misstänker starkt att demomannen är en påhittad person av någon redan befintlig på forumet som driver med oss.

Jag är på riktigt, jag är konstruktiv och tro mig - jag har full koll.

Postat

Jag är på riktigt, jag är konstruktiv och tro mig - jag har full koll.

Jo, jag tror också du har full koll. Skriv på! Jag läser...

Postat
Välkommen hit. Din stil känns bekant... 😉

Hm... kan det vara Danny Cort? 😄

Postat

Den tanken har slagit mig med! Vi får se vad som händer! 😉

Postat
Välkommen hit. Din stil känns bekant... 😉

Nattvaktaren? 🙁

Postat

Värst vad alla spekulerar om din identitet! Men jag tror du finns... 😉

Välkommen hit! Kul med folk som tar sig tid att ge feedback! Positiv och negativ...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.