Demomannen Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej! Jag heter Demomannen, bor i Karlshamn och är här i första hand för att lyssna på demos - det tycker jag är kul, nämligen! 😉 Vi ses på demosidorna...
tryff Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Vad synd, vi behöver fler som skriver i inlägg som "låt oss skapa forumets längsta tråd"
D Vibe Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Tyckte det stod "Demonmannen" först.. 😉 Välkommen hit. /Daniel
Stinkey (oregistrerad) Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Välkommen hit!!!! Är själv halvbleking.
djonas Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Välkommen! Ska bli kul att höra vad du har att bjuda på. 😉 Mvh / djonas
Demomannen Postat 2 oktober 2005 Trådstartare Postat 2 oktober 2005 Tackar! Räkna inte med mycket i demoväg från mig - är mest intresserad av att lyssna på nya osignade grejer... ...och detta är ju Sveriges största musikerforum. Vill inte missa nåt! 🙂
PetePizza (oregistrerad) Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej och välkommen Demomannen! Skulle vara kul att veta lite mera vad du själv har för musikalisk/produktiv bakgrund eftersom du verkar såga de flesta låtar du lyssnat på på ett eller annat sätt. 🙂
dede Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej och välkommen. Ja pe demosidarna har vi redan setts! 🙂
mornel Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej hej, Roligt med någon som inte är rädd för att röra om lite i grytan. Välkommen till forumet!
Thimmie Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Välkommen att såga på 😆 Jag tror inte han bryr sig om ditt välkomnande att såga på. Han har redan börjat...
pennudd Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 (redigerat) Hej demomannen... såga på hur mycket du vill. Men kom gärna med mer konstruktiv feedback så skulle du få mer respekt. nu känns du lite som en amatör som har noll koll... Jag misstänker starkt att demomannen är en påhittad person av någon redan befintlig på forumet som driver med oss. Redigerat 2 oktober 2005 av pennudd
Demomannen Postat 2 oktober 2005 Trådstartare Postat 2 oktober 2005 Hej demomannen... såga på hur mycket du vill. Men kom gärna med mer konstruktiv feedback så skulle du få mer respekt. nu känns du lite som en amatör som har noll koll... Jag misstänker starkt att demomannen är en påhittad person av någon redan befintlig på forumet som driver med oss. Jag är på riktigt, jag är konstruktiv och tro mig - jag har full koll.
martinm Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Konstruktiv kritik är alltid välkommen, så ......välkommen
Thimmie Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej demomannen... såga på hur mycket du vill. Men kom gärna med mer konstruktiv feedback så skulle du få mer respekt. nu känns du lite som en amatör som har noll koll... Jag misstänker starkt att demomannen är en påhittad person av någon redan befintlig på forumet som driver med oss. Jag är på riktigt, jag är konstruktiv och tro mig - jag har full koll. Jo, jag tror också du har full koll. Skriv på! Jag läser...
Thimmie Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Välkommen hit. Din stil känns bekant... 😉 Hm... kan det vara Danny Cort? 😄
Demomannen Postat 2 oktober 2005 Trådstartare Postat 2 oktober 2005 (redigerat) Jag är jag - nog spekulerat. Tackar för alla välkomnanden! Redigerat 2 oktober 2005 av Demomannen
Eternal Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Jag misstänker starkt att demomannen är en påhittad person av någon redan befintlig på forumet som driver med oss. Den tanken har slagit mig med! Vi får se vad som händer! 😉
mornel Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Välkommen hit. Din stil känns bekant... 😉 Nattvaktaren? 🙁
Gote Postat 3 oktober 2005 Postat 3 oktober 2005 Värst vad alla spekulerar om din identitet! Men jag tror du finns... 😉 Välkommen hit! Kul med folk som tar sig tid att ge feedback! Positiv och negativ...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.