Sebskater (oregistrerad) Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag har många gånger fått frispel på lite allt möjligt när jag lyssna på mina inspelningar, ända tills nu. I förra veckan gicka jag in i en 2*2 meters klädes fyllt rum, det slog mig om att min garderob funkar perfekt och det gjorde det!!!! 😎😄😕😛
PetePizza (oregistrerad) Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Klockrent! 😎 Nöden har ingen lag som man kanske brukar säga...
Thimmie Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 (redigerat) Heter han "Mic Bås" eller?! Precis som "Karl Hygge"?! 😛 Förlåt, jag var tvungen... 😛 Redigerat 2 oktober 2005 av Thimmie
Jocke Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 (redigerat) Heter han "Mic Bås" eller?! Precis som "Karl Hygge"?! 🙂 Förlåt, jag var tvungen... 🙂 Grymt artistnamn! //Mick Bause 😉 Edit: Jävligt bra tråd i övrigt också. Redigerat 7 oktober 2005 av Jocke
hackeman Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Nöden har ingen lag som man kanske brukar säga... Nörden har ingen lag, heter det väl?
Stinkey (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Alla sätt är bra utom dom dåliga. 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.