Jump to content
Annons

Aggressioner


joachime

Recommended Posts

Annons
Stinkey (oregistrerad)

Jag brukar sparka sönder en stol eller liknande. Nu för tiden ger jag mig inte på folk (om inte dom börjar, förståss.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sparkar min PC...

Nej allvarligt så sättar jag igång quake 3 på en liten bana överfylld med moståndare sen se till att slafsa så många jag kan på en timma tillsammans med aggresiv musik i backgrunden. Man kan bli lite ryckig efter ett bra pass 😆

Mucho trevlig flash btw. Bara att det nu finns en med bin laden så är det balans mellan ondskans krafter 😆

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar ta mina aggressioner och linda in dom i fint tyg, gärna polskt siden. Sen en krans av lagerbland runt och sen gaffar jag hela skiten med silvertejp.

Sen lägger jag allt i en kartong - ni vet en sån där man köper på nya posten, med porto betalt - och skickar iväg skiten till djupaste Afrika.

Nu tror ni säkert det är mitt fel alla dom här stamkringen mellan hootsies och tootsies, men icke då, för i allmänhet kommer paketen tillbaka med stämpeln "Åter avs" och så sitter jag där med aggressionerna i knät igen och blir sådär jävla förbannad....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar ta mina aggressioner och linda in dom i fint tyg, gärna polskt siden. Sen en krans av lagerbland runt och sen gaffar jag hela skiten med silvertejp.

Sen lägger jag allt i en kartong - ni vet en sån där man köper på nya posten, med porto betalt - och skickar iväg skiten till djupaste Afrika.

Nu tror ni säkert det är mitt fel alla dom här stamkringen mellan hootsies och tootsies, men icke då, för i allmänhet kommer paketen tillbaka med stämpeln

"Åter avs" och så sitter jag där med aggressionerna i knät igen och blir sådär jävla förbannad....

😄😄😄😄 !!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...