joachime Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 (redigerat) Får du inte ihop mixen? Blir sticket för långt? Är sången nasal? Behöver du avreagera dig? Edit: fixade till länken Redigerat 30 september 2005 av joachime
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 jag äter mina aggressioner tillsammans med mjölk och drottningssylt, skitgott!
Pazo Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag dansar bort dem. Sätter på fetaste technolåten jag hittar och sen är de bara till att ösa! Annars när jag hade trummorna mina så spelade jag på dem 😉
Stinkey (oregistrerad) Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag brukar sparka sönder en stol eller liknande. Nu för tiden ger jag mig inte på folk (om inte dom börjar, förståss.)
D Vibe Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag brukar sparka sönder en stol eller liknande. Nu för tiden ger jag mig inte på folk (om inte dom börjar, förståss.) 😆
D Vibe Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag brukar nöja mig med att misshandla bordet och slå sönder handleden i samma veva.
L.C Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 (redigerat) Sparkar min PC... Nej allvarligt så sättar jag igång quake 3 på en liten bana överfylld med moståndare sen se till att slafsa så många jag kan på en timma tillsammans med aggresiv musik i backgrunden. Man kan bli lite ryckig efter ett bra pass 😆 Mucho trevlig flash btw. Bara att det nu finns en med bin laden så är det balans mellan ondskans krafter 😆 Redigerat 2 oktober 2005 av L.C
D Vibe Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Jag brukar svära en hel del också.. Mina grannar måste tro att jag är knepig i skallen så högt som jag kan svära ibland 😉..
hammagrella Postat 3 oktober 2005 Postat 3 oktober 2005 Jag brukar ta mina aggressioner och linda in dom i fint tyg, gärna polskt siden. Sen en krans av lagerbland runt och sen gaffar jag hela skiten med silvertejp. Sen lägger jag allt i en kartong - ni vet en sån där man köper på nya posten, med porto betalt - och skickar iväg skiten till djupaste Afrika. Nu tror ni säkert det är mitt fel alla dom här stamkringen mellan hootsies och tootsies, men icke då, för i allmänhet kommer paketen tillbaka med stämpeln "Åter avs" och så sitter jag där med aggressionerna i knät igen och blir sådär jävla förbannad....
Gote Postat 3 oktober 2005 Postat 3 oktober 2005 Jag brukar trycka ner mina aggressioner så att jag alltid bär med mig dem som en liten klump i magen.
Hans Postat 3 oktober 2005 Postat 3 oktober 2005 Jag brukar ta mina aggressioner och linda in dom i fint tyg, gärna polskt siden. Sen en krans av lagerbland runt och sen gaffar jag hela skiten med silvertejp. Sen lägger jag allt i en kartong - ni vet en sån där man köper på nya posten, med porto betalt - och skickar iväg skiten till djupaste Afrika. Nu tror ni säkert det är mitt fel alla dom här stamkringen mellan hootsies och tootsies, men icke då, för i allmänhet kommer paketen tillbaka med stämpeln "Åter avs" och så sitter jag där med aggressionerna i knät igen och blir sådär jävla förbannad.... 😄😄😄😄 !!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.