CarbonSteel Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Hej. Tänkte presentera mig... Har sysslat med musik sen låg/mellanstadiet. Då var det, liksom de flesta andra, blockflöjt som gällde. Men sedan när man började 4:an valde jag att spela trummor. Var med i diverse orkestrar under den tiden också, bl.a Gislaved drum and drill corps och diverse rockband (och delvis fortfarande rockband som trummis / keyboard). Slutade att ta slagverkslektioner i tvåan i gymnasiet (slutar att spela gör man dock aldrig. Mitt gula Pearlset står kvar hemma). Dessförinnan hade jag börjat intressera mig för elektronisk musik. Detta var väl i mitten av 90-talet och musiken gjordes i trackerprogram på amiga. Intresset för den elektroniska musiken har bestått sig. Nu är det sequenserprogram i datorn + hårdvarusynthar som är intressantast. Har jag glömt något. Isåfall är det bara att fråga på...
osiris Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Som representant för alla osiris'ar på forumet så hälsar jag dig väldigt välkommen hit 😆
karl Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 Welcome.... 😆 vore nice att höra nå´t elekroniskt alster 😆
CarbonSteel Postat 1 oktober 2005 Trådstartare Postat 1 oktober 2005 Har lagt upp en här faktiskt: https://www.studio.se/index.php?showtopic=16544 Men det kommer mera så småning om...
android Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Hejhej! Jag är lite nyfiken som vanligt... Vilka synthar har du? Välkommen!
CarbonSteel Postat 4 oktober 2005 Trådstartare Postat 4 oktober 2005 Hejhej! Jag är lite nyfiken som vanligt... Vilka synthar har du? Välkommen! Alesis ION Novation A-Station Nord Modular Key Yamaha RM1x Roland D10
karl Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Har lagt upp en här faktiskt:https://www.studio.se/index.php?showtopic=16544 Men det kommer mera så småning om... jag har lyssnat och det låter väl OK....lösrykta Bushtal??? meaning??? Soundet annars bra.... 😠
android Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Hejhej! Jag är lite nyfiken som vanligt... Vilka synthar har du? Välkommen! Alesis ION Novation A-Station Nord Modular Key Yamaha RM1x Roland D10 😠 Trevligt!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.