Jump to content
Annons

Hej alla glada.


JoachimR

Recommended Posts

Jag heter Joachim Rogalski och har under en tid kollat mycket på forumet mix och mastring. Detta ämne har varit högaktuellt nu när jag i dagarna äntligen kommer att få skivan som jag gjort under senaste året. Det som är kul med den här siten är att den verkar mer homogen än tex99an som är mer en klaviaturteknisk site. Men man har fått mycket hjälp där med.

Den som orkar kan gärna kolla in min hemsida och lyssna på lite av materialet på nya skivan. Tycker ni att det är skit så ok för mig skriv gärna ett ord i gästboken. Gillar ni det så berätta gärna vidare...

GÅ in på

www.rogalski.se

MVH JR 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej och välkommen!

Gott med lite pop såhär på morgonen. Inget jag lyssnar på i vanliga fall men dina grejor låter ju sjysst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, hej! Men om jag är leden då, säger du inte "hej" då?

Välkommen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.. lyssnade på dina låtar på sidan, måste säga att jag gillar verkligen den svenska plattan.. SKIT BRA.. KAn inte sätta fingret på vad som var så great men låter mycket trevligt.. Jag köper skivan lätt..

//Anders

Hur bra måste han skita? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.. lyssnade på dina låtar på sidan, måste säga att jag gillar verkligen den svenska plattan.. SKIT BRA.. KAn inte sätta fingret på vad som var så great men låter mycket trevligt.. Jag köper skivan lätt..

//Anders

Hur bra måste han skita? 😠

Hade det varit en uppmaning så skulle den följts av frågetecken. 😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Välkommen!

Ska lyssna på dina låtar senare när jag sitter vid min egen dator hemma. 🙂

Som nån annan nämnde så posta dina låtar en och en på demoforumet istället så kommer du få mer och förhoppningsvis bättre konstruktiv kritik. 🙂´

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...