One night in The Trance Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 (redigerat) borttagna Redigerat 4 december 2005 av One night in The Trance
djonas Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Tjen OniTT! Lyssnar gärna men för tillfället sitter jag på skithögtalare och inga hörlurar. 😲 Återkommer med kommentar. 😄 Mvh / djonas
Nikolaus Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Låter bra! Snygg fuga på slutet Tycker dock att det hörs lite för mycket av den korta delayen på kaggen och skulle vilja höra mer av basspelet
Richie76 Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Tja! Jag måste säga att jag gillar soundet! Sitter med nya monitorer som jag inte vet hur de ska låta men så vitt jag hör så låter det helt okej, om något så lite diskantigt men vänta tills nån med riktig koll lyssnat. 😄 Skön låt iallafall.. 😲
One night in The Trance Postat 28 september 2005 Trådstartare Postat 28 september 2005 någon mer som jag kan får låna öron för att lyssna? 😏
claypool Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Tycker basslagen tar över lite väl mycket och att melodin skulle kunna vara liiite mer distinkt i ljudet men jag gillar låten. Är den klar som den är eller kommer den utvecklas? Sång kanske?
hegobald Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Mm.. Ok.. föutom att det inte brusar lika mycket så låter soundet som om det vore inspelat på kassetband. Väldigt dynamikfattigt med andra ord.. Hmm.. Kul idé i alla fall 😕
One night in The Trance Postat 29 september 2005 Trådstartare Postat 29 september 2005 Tack!, det e inte klart, darför jag fråga er, så jag kan ändra och utvecklas mer, det kommer blir sång sen, håller på skriva text, tack alla 😕
One night in The Trance Postat 29 september 2005 Trådstartare Postat 29 september 2005 (redigerat) Mm.. Ok.. föutom att det inte brusar lika mycket så låter soundet som om det vore inspelat på kassetband. Väldigt dynamikfattigt med andra ord.. Hmm.. Kul idé i alla fall 🙂 Hej,att det låtar som kassetband tror du att det kan beror på StereoImage Pluggin som jag har som mastereffect?? stereoImage Plugin e det för mastering? 😛 hjälp med svara snälla, tack Redigerat 29 september 2005 av One night in The Trance
claypool Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Ok, ser fram mot och se vad du gör med den.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.