Jump to content
Annons

Recommended Posts

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Om jag hade varit Florian Le Sage så hade jag fan börjat deala med akuplattor igen.

Efterfrågan verkar ju grymt stor.

Annons
Postat
skicka ett mail-jag har inget förlag...läs innantill 😄

Nu har jag läst igenom hela tråden, jag ber om ursäkt om jag trampade på några ömma tår. 😛

Och efter att ha läst tråden kan jag meddela att jag inte är intresserad längre... 🙁

Postat (redigerat)
skicka ett mail-jag har inget förlag...läs innantill 😄

Nu har jag läst igenom hela tråden, jag ber om ursäkt om jag trampade på några ömma tår. 😛

Och efter att ha läst tråden kan jag meddela att jag inte är intresserad längre... 🙁

Var du intresserad på riktigt???

Redigerat av Danny Cort
Postat
Vad du verkar ju trevlig då dry.gif

detsamma-försöker du göra dig lustig så här på direkten som nykomling?

om du läst hela tråden vilket jag förmodar så ser du säkert att jag inte saluför dessa här på forumet längre av förståeliga skäl,men du är varmt välkommen med din förfågan om du är seriöst intresserad via mail som jag nu skrivit vid upprepade tillfällen här-vidare,hur vill du bli bemött när du skriver att jag kan skicka dig info mm om mitt "förlag"-samma sak här....läs innantill,skall jag repetera tills du somnar 😛

Postat

om du läst hela tråden vilket jag förmodar så ser du säkert att jag inte saluför dessa här på forumet längre av förståeliga skäl,men du är varmt välkommen med din förfågan om du är seriöst intresserad via mail som jag nu skrivit vid upprepade tillfällen här-vidare,hur vill du bli bemött när du skriver att jag kan skicka dig info mm om mitt "förlag"-samma sak här....läs innantill,skall jag repetera tills du somnar 😛

Ey, Florian.

Maria McKee bad ju om ursäkt.

Postat (redigerat)

he he akta er snart kommer Florian a k a "mastersalesman" le Sage och skriker som ett adhd-barn på trippel espresso...

EDIT: Ooops ...försent

Redigerat av Mingus
Postat
he he akta er snart kommer Florian a k a "mastersalesman" le Sage och skriker som ett adhd-barn på trippel espresso...

Varför trippel espresso?

Postat (redigerat)
stupidgene...hehehe. kul att det finns människor med helt avvikande världsuppfattning. Annars hade man ju inte haft några att stoppa in i mentalsjukhusen! rolleyes.gif

nej men hej-ska DU börja nu igen,får väl tillrättavisa dig på sedvanligt manér då:

Mentalsjukhusen är tyvärr stängda sedan flera år,därav det ökade antal självmord/uteliggare och andra utslagna i vårt fina moderna Sverige-

så om just DU tycker att man skall stoppa människor med avvikande världsuppfattning i dessa instutitioner,visar det helt enkelt på att du tillhör de som vill förtrycka andra här i världen,likt diktaturer och forna öststatsregimer tex,liksom nazitänkandet,BRAVO-du visar din färg här och gör bort dig som den spoling du är och alltid kommer att vara!

Om min världsuppfattning vet du för övrigt ingenting-skall du uttala dig på detta vis så se till att ha något att komma med-fjant!

😛😄🙁

ännu en diskriminerande attityd-finns väldigt många här på forumet vill jag säga-kanske borde byta namn på siten....förslag:

nybakade jönsar leker duktiga och fisförnäma...

Redigerat av Florian le Sage
Postat

Varför trippel espresso?

Tja, tycker bara att hans beteende tyder på allvarlig koffeinöverdos

(egentligen påminner det mest om hur folk som jag känner beter sig efter tredagars orgie av blandmissbruk av mycket starkare grejer, men det skulle jag ju aldrig antyda om en helt främmande människa...) 😛

Postat

Neko, kan du inte stänga den här tråden nu?

Postat

If I was you, I would make an effort to sell Vacuum, since you really seem to have enough of it… 😄

Postat

Varför trippel espresso?

Jaha.

Isåfall hade det väl varit vettigare med vanligt kaffe?

Espresso innehåller ju betydligt mindre koffein än vanligt svenne-kaffe, eftersom bönorna rostas mycket hårdare.

Den obetydliga mängd koffein som en trippel espresso innehåller gör inte mycket för humöret, däremot är det fantastiskt för matsmältningen.

Postat

If I was you, I would make an effort to sell Vacuum, since you really seem to have enough of it… 😄

& hur fan kan man ha mer eller mindre av vacuum???

"Du, kolla vad mycket vacuum!"

Eller

"Du, det var inte mycket vacuum"

Jag får inte ihop det iallafall.

Postat (redigerat)
f I was you, I would make an effort to sell Vacuum, since you really seem to have enough of it… cool.gif

oooh-mr.funny...if I was you I wouldn´t pretend to be fucking interested in absorbers in pretense and trying to score like any other bore... 😛

Redigerat av Florian le Sage
Postat

Varför trippel espresso?

Jaha.

Isåfall hade det väl varit vettigare med vanligt kaffe?

Espresso innehåller ju betydligt mindre koffein än vanligt svenne-kaffe, eftersom bönorna rostas mycket hårdare.

Den obetydliga mängd koffein som en trippel espresso innehåller gör inte mycket för humöret, däremot är det fantastiskt för matsmältningen.

Där ser man. Jag som inbillar mig att jag blir jäkligt stissig av för mycket espresso, men man lär så länge man lever.

Att det blir en jäkla fart på magen har man ju märkt i alla fall...

dricker inte espresso-kom med lite uppbyggliga inlägg för helvete,annars blir det vad det blir pissheads*

Ok, skönt att höra.

Mvh

M. Pisshead

Postat (redigerat)
Att det blir en jäkla fart på magen har man ju märkt i alla fall...

Hehe.

Jodå.

Ljudabsorbitolen gör ju sitt också...

Redigerat av Danny Cort
Postat

...eller flytta den till Off-Topic...

Det diskuteras ju inget vettigt här längre, utan allting är bara en massa skitsnack och påhopp. Trist, eftersom Florian har kommit med förklaringar som trots allt är ganska ok - och sedan blivit påhoppad igen - och givit tillbaka med kanske lite för hårda ord och fått ännu mer skit tillbaks........

Det är en eeeevighetsmaskin... 😛

Postat
hehehe. kul att det finns människor med helt avvikande världsuppfattning. Annars hade man ju inte haft några att stoppa in i mentalsjukhusen! 😛

😄 Sitter faktiskt på mitt jobb som är en sluten psykiatrisk vårdavdelning och läser detta forum .

Postat
Mingus...(egentligen påminner det mest om hur folk som jag känner beter sig efter tredagars orgie av blandmissbruk av mycket starkare grejer, men det skulle jag ju aldrig antyda om en helt främmande människa...)😉

detta-om något,påvisar ju vad jag har att göra med för kretiner här...

Om dina polare sysslar med sånt betyder det att du inte är så långt ifrån det själv-om man får göra ett antagande (vilket jag brukar vara vädigt FÖRSIKTIG med)vilket i sin tur talar sitt tydliga språk och förklarar det sätt på vilket du väljer att plocka in lösryckta antaganden och påståenden om mig och mina vanor som du liksom MögelGene inte har någon som helst grund för!

Postat
golly...laugh.gif Sitter faktiskt på mitt jobb som är en sluten psykiatrisk vårdavdelning och läser detta forum

Tjena golly-då vet du ju att det jag säger är sant-kanske kunde du upplysa de små gossarna som väljer att "skämta" om dessa begrepp-det ställe som du jobbar på är betydligt allvarligare än vad tex MusicGene kan föreställa sig-är det Karsudden eller Säter eller...finns ju som sagt bara de tunga institutionerna kvar-lås in fjantarna där mitt ibland tvättäkta psykopater och brutala rapists och våldsverkare för en natt...... 🙂😆😆

Postat

Mornel gjorde det stora misstaget att bumpa tråden för några dagar sedan-

likt ett virus vaknade sjukdomen till liv igen,och jag som trodde att jag hade "pensionerats" från denna bisarra och banala cirkus(som jag givetvis själv deltagit i försvarsställning i)

hade liksom lovat mig själv att inte falla för frestelsen att ge svar på totalt intelligensbefriade påhopp/förtal från den hoper idioter som idkat detta tidigare,MEN,det värsta och samtidigt mest intressant är iakttagelsen över hur klart fler-procentuellt sett,ställer sig på de attackerandes sida-för att "rädda sina egna skinn" eller göra sig populära i pöbeln/gängmentaliteten...klassiskt betende och tragiskt!

Men jag bryr mig inte,kan inte helt enkelt,tycker bara-liksom en del andra humorister här,att det har ett visst nöjes/underhållningsvärde och JAG går aldrig i pension förrän tråden "dödas"

🙂

Postat

...eller flytta den till Off-Topic...

Det diskuteras ju inget vettigt här längre, utan allting är bara en massa skitsnack och påhopp. Trist, eftersom Florian har kommit med förklaringar som trots allt är ganska ok - och sedan blivit påhoppad igen - och givit tillbaka med kanske lite för hårda ord och fått ännu mer skit tillbaks........

Det är en eeeevighetsmaskin... :rolleyes:

Amen!

Postat

Eftersom den viktigaste personen i denna tråd har dragit sig tillbaka, från just denna tråd, så tänker jag bara passa på att beklaga att det finns allt för många som håller på att klaga på hur formulering och språket i inläggen är.

Skäms på er, gå en kurs och lär er något bra, t.ex. "scocial kompetens".

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.