Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vill kolla om det finns ngt som man kan köra ljud igenom, typ trummor, sång m.m Men också om det finns någr nya synt pluggar, det senaste jag testade var, Reaktor 4, TimewArp 2600 (som är en av de bästa jag hört hittils, med suger en dator per röst 😮 )

/Anykey

Annons
Postat (redigerat)
TimewArp 2600 (som är en av de bästa jag hört hittils, med suger en dator per röst 😉 )

Word!!, vad är det med den synten egentligen? Med den cpu användningen borde den låta annu bättre! 😕

Redigerat av Antevante
Postat
Word!!, vad är det med den synten egentligen? Med den cpu användningen borde den låta annu bättre! 😛

Jo den är hungrig som fan. Men jag tycker den låter ganska bra. Testade den mot min ATC-X med ARP 2600 filteret. Men som alla mjukisar är filterna ganska statiska (lika så Osc).

Reaktor 5 är helt GRYM. Kör du trummor finns en ny plugg som heter GURU som är cool.

Jag har testat Reaktor 4, är det stor skillnad till femman ? Jag gillade inte filtrerna i Reaktor 4. Dom låter stendöda och statiska, plus att det är mycket kantvikning (aliasing) på de höga tonerna. Men det kanske har hänt en del ?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.