Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Häftigt!

Har inte möjlighet att komma själv, men ser fram emot ett fett reportage i nästa nummer...

Postat
Har inte möjlighet att komma själv, men ser fram emot ett fett reportage i nästa nummer...

Nja, är det så kul att läsa om mässan i sig? 😮 Däremot finns det säkerligen en del spännande att skriva OM, som en frukt av mässan. Den här mässan är bra för att se produkter in action, knyta och underhålla sina kontakter, men så många produktnyheter kommer inte att presenteras. De flesta produktnyheterna kommer trots allt under NAMM och AES.

Postat

Nja, är det så kul att läsa om mässan i sig? 😉 Däremot finns det säkerligen en del spännande att skriva OM, som en frukt av mässan. Den här mässan är bra för att se produkter in action, knyta och underhålla sina kontakter, men så många produktnyheter kommer inte att presenteras. De flesta produktnyheterna kommer trots allt under NAMM och AES.

Har du nog rätt i. 😮

Men såhär då; Ett fett reportage här på forumet med bilder på alla medlemmar som tittade förbi? 🥰

niklasjansson (oregistrerad)
Postat

Jag var förbi studio på LLB idag =) Trevliga var ni IRL också. 😆 Så nu har jag sett personerna bakom studio på riktigt..

Mycket trevliga saker på mässan måste jag säga... Blev en SM58 till repan för min del. =)

Postat

Kul att du tittade förbi! Det var ingen från forumet som presenterade sig när jag var på plats, så det blev inga bilder 😆

Tog däremot bilder på några andra trevligheter - ska försöka hinna med att lägga ut dem imorgon söndag.

niklasjansson (oregistrerad)
Postat

Nä, tänkte aldrig på att presentera mig då. hade inte läst denna tråd då heller. Men det var jag som stod och krånglade prenumerationen vid 11-12 tiden. 😆 Men nästa år kommer jag igen. =)

Postat
LLB mässan är inte vad den har varit.......

Inte mycket att se...

hmmmm

Bo Garsle

Kommen sie on mit dem informationen!

Warum war es schlecht?

Ok...På svenska...Varför?

Postat

Jag gick förbi STUDIO-montern minst tre gånger och spanade efter Olsberg på onsdagen. Men det blev ingen fångst...

Däremot spanade jag in en hel del annat matnyttigt.

Det var till exempel kul att lyssna på hela Genelecs program som A/B-testades. Även om de akustiska förhållandena var miserabla och oväsendet runt omkring störande så fick jag litet svar på frågan hur stor nytta en sub kommer att göra till mina 8040. Och att det kan vara värt att satsa på Genelecmonitorer även till videoredigeringen.

Men jag måste säga att om jag inte hade haft dubbelt intresse av mässan så jag även tittade på videoprylar så hade den nog varit en aning av en besvikelse. (Även om det var mycket trevligt att träffa en massa bekanta och inte minst eftersom jag var bjuden av en leverantör på såväl transport som inträde och mat och dryck...) Det saknades många utställare på musikfronten.

Postat

Hej!

Jag hamnade på ngn ljudlös videomässa med lite PA-ljud inklämt i ngt hörn, måste åkt till fel mässa 🙂?

Postat
Jag gick förbi STUDIO-montern minst tre gånger och spanade efter Olsberg på onsdagen. Men det blev ingen fångst...

Personligen var jag på plats torsdag till och med lördag, och på onsdag var andra - också trevliga - medarbetare på plats (se översta inlägget :rolleyes: ).

Men jag håller med. Mässan kunde ha varit mer intressant för musiker och många utställare lyste med sin frånvaro. Frånsett just ljus och bild.

Postat
Men jag håller med. Mässan kunde ha varit mer intressant för musiker och många utställare lyste med sin frånvaro. Frånsett just ljus och bild.

Jag är rätt säker på att det hade sett något annorlunda ut om man lagt LLB efter AES. Många tillverkare använder just AES som språngbräda för nya produkter. Kort sagt, LLB var typ en vecka för tidigt...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.