Jump to content
Annons

Det var länge sedan det var några gräl...


Egghuvud

Recommended Posts

Annons

Jahapp. Tråden utveklades snart till en parodi på sig själv, med långa "längsta tråden" inlägg fyllda av smillies med en halv meters avstånd från varandra. Vad är det för fel med MSN. Hrmmf 😕

Min huvudreflektion kvarstår dock. Och jag håller faktiskt med Vacum. Konflikter kan faktiskt vara kreativa också. Ett visst mått av frustration krävs för att det skall bli någon utvekling.

Tänk bara på den kritik som man får för sina låtar. Ett ärligt menat "skit!" hjälper f*n så mycket mer än en massa lismande.

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

.. skämt å sido så är det så skönt att det är harmoniskt. Jag är så trött på bråkiga forum..

/Daniel

Jag håller verkligen med. Det är verkligen ovanligt med forum där inte hälften av allla trådar slutar i tjafs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo! Hoppas att du inte tog illa upp för att vi lekte lite i din tråd.  🙁 

Absolut inte. Jag är inte så känslig. Ibland kan jag tycka att en del av inläggen som skrivs är ganska meningslösa förståss. Jag inbillar mig i min arrogans att jag oftast tänker att mina inlägg skall bidra med någonting. (man skall inte kasta sten och en trägen och letande person kan säkert hitta ett antal fåniga smilyinlägg från mig också. Men det brukar inte se ut så här.

:rolleyes:

:rolleyes:

😏

Vilket inte bidrar till något mer än att slösa bort tid.

Off-Topic är kul tycker jag det bidrar till att hålla samtalet vid liv, att kunna knyta an nya associationer till ett samtal och låta det utvecklas. Off-topic som går ut på att säga

"hej 😱 "

bidrar inte med så mycket i min värld. Det slösar bara bort min tid. 🙂

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Jag tycker det finns tillräckligt med bråk och osämja IRL. Det kan var skönt att vila lite på forumet. Konstruktiva bråk kan ju ge ett och annat, men när såg vi det här senast?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...