Egghuvud Postat 29 september 2005 Trådstartare Postat 29 september 2005 Jahapp. Tråden utveklades snart till en parodi på sig själv, med långa "längsta tråden" inlägg fyllda av smillies med en halv meters avstånd från varandra. Vad är det för fel med MSN. Hrmmf 😕 Min huvudreflektion kvarstår dock. Och jag håller faktiskt med Vacum. Konflikter kan faktiskt vara kreativa också. Ett visst mått av frustration krävs för att det skall bli någon utvekling. Tänk bara på den kritik som man får för sina låtar. Ett ärligt menat "skit!" hjälper f*n så mycket mer än en massa lismande.
hackeman Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Ett ärligt menat "skit!" hjälper f*n så mycket mer än en massa lismande. Den här tråden är skit. Ärligt. (halv meters avstånd) 😕
Egghuvud Postat 29 september 2005 Trådstartare Postat 29 september 2005 Skall det vara på det här viset så säger jag upp mig från forumet. 😕
mornel Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Skall det vara på det här viset så säger jag upp mig från forumet. 😉 😆
D Vibe Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 😆 .. skämt å sido så är det så skönt att det är harmoniskt. Jag är så trött på bråkiga forum.. /Daniel
mornel Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 😆 .. skämt å sido så är det så skönt att det är harmoniskt. Jag är så trött på bråkiga forum.. /Daniel Jag håller verkligen med. Det är verkligen ovanligt med forum där inte hälften av allla trådar slutar i tjafs.
Haunted-Mansion Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Folk som skriver karmis med z borde få stryk..... 😉 KARMIZ 😆 Bara för att du stavade fel var jag tvungen att skriva detta, det ligger i min natur så ta inte illa upp. karmiz / The Ninja
Egghuvud Postat 30 september 2005 Trådstartare Postat 30 september 2005 (redigerat) Jo! Hoppas att du inte tog illa upp för att vi lekte lite i din tråd. 🙁 Absolut inte. Jag är inte så känslig. Ibland kan jag tycka att en del av inläggen som skrivs är ganska meningslösa förståss. Jag inbillar mig i min arrogans att jag oftast tänker att mina inlägg skall bidra med någonting. (man skall inte kasta sten och en trägen och letande person kan säkert hitta ett antal fåniga smilyinlägg från mig också. Men det brukar inte se ut så här. 😏 Vilket inte bidrar till något mer än att slösa bort tid. Off-Topic är kul tycker jag det bidrar till att hålla samtalet vid liv, att kunna knyta an nya associationer till ett samtal och låta det utvecklas. Off-topic som går ut på att säga "hej 😱 " bidrar inte med så mycket i min värld. Det slösar bara bort min tid. 🙂 Redigerat 30 september 2005 av Egghuvud
Stinkey (oregistrerad) Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 Jag tycker det finns tillräckligt med bråk och osämja IRL. Det kan var skönt att vila lite på forumet. Konstruktiva bråk kan ju ge ett och annat, men när såg vi det här senast?
Per_a_55 Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 Hej..... Fast man kan ju säga mer förstås, så då gör jag det Mer!
herwhisper Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 (redigerat) Ni är en påse nötter allihopa!!!!!! Så det så!!!!! 😆 edit: För att förtydliga lite.... 😆 Edit 2: Ytterligare förtydligande.... 😆 Edit 3: För att mitt inlägg inte ska misstolkas..... 🙁 Redigerat 30 september 2005 av herwhisper
Eliasson Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 allt kan sammanfattas med ; your mama has a penis. Your daddy has one too.
Pazo Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 allt kan sammanfattas med ; your mama has a penis. Your daddy has one too. Your mamma!! 🙁 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.